Εφημερίδες - Πρωτοσέλιδα

Καλώς ήρθατε στην Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. Πιερίας!!!
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Δευτέρα, 19 Ιανουάριος 2015 01:30

 

 Πόσο δεξιός είναι ο Καμμένος;.

Ο άνθρωπος που προκάλεσε τις εκλογές θέτει και όρους. Είναι απίστευτο αλλά ο Πάνος Καμμένος, με τη γνωστή μεθόδευσή του με τους «κουμπαράδες» και τους χρηματισμούς τώρα επιχειρεί να δεσμεύσει και την επόμενη κυβέρνηση, αν αυτή είναι ο ΣΥΡΙΖΑ.

Με ύφος χιλίων καρδιναλίων ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ που παίζει με τα τρενάκια, καθημερινά μεταμορφώνεται σε «προστάτη» του Αλέξη Τσίπρα. Όπως λέει είναι το...αναγκαίο καλό και πρέπει να μπει στη Βουλή για να κάνει συμμαχίες με τον ΣΥΡΙΖΑ και να κυβερνήσει μαζί του.

Βάζει και όρους μάλιστα, λέγοντας ότι υπάρχουν συνιστώσες με τις οποίες αντιδρά σε εθνικά θέματα και άλλα θρησκευτικά αλλά τι να κάνει; Θα κάνει πέτρα την καρδιά για να στηρίξει μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.

Επιτίθεται μάλιστα στον Σαμαρά γιατί λέει επέτρεψε την καύση νεκρών και γι' αυτό δεν είναι καλός χριστιανός. Αν είναι δυνατόν δηλαδή. Αυτό το κόμμα να διεκδικεί την ψήφο των δεξιών, των νοικοκυραίων, των παραδοσιακών ψηφοφόρων του συντηρητικού χώρου που είναι θρησκευόμενοι, οικογενειάρχες και θέλουν μια τάξη στη ζωή τους.

Είναι κακός χριστιανός ο Σαμαράς και ο καλός ο Καμμένος που έστησε τη φαρσοκωμωδία με τον Χαϊκάλη. Αλήθεια, τι έγιναν οι «γαλάζιοι κουμπαράδες»; Που είναι αυτές οι καταγγελίες; Η Ξουλίδου που δωροδοκήθηκε από το facebook που είναι; Έμεινε η λάσπη που ρίχτηκε στον ανεμιστήρα με τη βοήθεια του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο κ. Καμμένος πόσο δεξιός και πόσο πατριώτης είναι όταν υποκύπτει στον Τσίπρα και την παρέα του για ένα υπουργείο; Πόσο δηλαδή θα αντέχει ο ελληνικός λαός τα πολιτικά παρτάλια που διεκδικούν μερίδιο από τη νομή της εξουσίας;

Ο λαός ας ψηφίσει ότι θέλει και δικαίωμά του. Αλλά δεν έχει κανείς το δικαίωμα να προσβάλλει τη νοημοσύνη μας. Και κάποτε πρέπει να αποφασίσουμε όλοι αν θέλουμε στη Βουλή εκείνους που προσέβαλαν καθημερινά με την παρουσία τους τη δημοκρατία.

Ο δεξιός πολίτης, ο νοικοκύρης, ο βιοπαλαιστής ή ακόμη και ο μεγαλοεπιχειρηματίας που ψηφίζει χρόνια τη Νέα Δημοκρατία μπορεί να έχει πληγωθεί. Να αισθάνεται προδομένος από κάποιες επιλογές του κ. Σαμαρά. Επιλογές που έγιναν όμως κάτω από το φόβο της ακυβερνησίας ή της διάλυσης της χώρας. Αν ο Σαμαράς δεν συνεργαζόταν με τον Βενιζέλο θα επικρατούσε το πολιτικό χάος. Αν ο Σαμαράς δεν έπαιρνε τα σκληρά μέτρα η χώρα θα είχε χρεοκοπήσει. Και τώρα που ήταν έτοιμη να βγει από το μνημόνιο ήρθαν οι προδότες της δεξιάς παράταξης μαζί με τους αριστερούς όψιμους φίλους τους να οδηγήσουν την Ελλάδα στην καταστροφή.

Αυτοί διεκδικούν την ψήφο του ελληνικού λαού. Ο Σαμαράς δεν πρόδωσε ποτέ τη Νέα Δημοκρατία γιατί δεν πρόδωσε ποτέ την πατρίδα του. Αν το είχε κάνει θα είχε βγάλει από πάνω του το βάρος των τελευταίων 2,5 ετών. Δεν το έκανε, το πάλεψε, νίκησε και έχασε σε μάχες.

Αλλά να έρχονται οι πραγματικοί προδότες της ΝΔ, οι χαμαιλέοντες της πολιτικής, οι ψεκασμένοι και οι τελειωμένοι να το παίζουν προστάτες της Ελλάδας, ε αυτό πάει πολύ.

Ούτε μια ψήφος δεν πρέπει να πάει χαμένη εκεί όπου τελικά θα βοηθήσει τον Τσίπρα και την παρέα του να εκτροχιάσουν το πραγματικό τρένο της χώρας, κι όχι το παιχνιδάκι για τα παιδάκια.

(πηγη: αντινιουζ)


 

 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Δευτέρα, 19 Ιανουάριος 2015 00:00


 

Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2015 09:04

«Περί κωλοτούμπας, παροχολογίας και αβεβαιότητας »

-Απάντηση στην ανακοίνωση της επιτροπής παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ,

Νικηφόρος Κωνσταντίνου Μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ

 

Αγαπητοί Κύριοι

Χαίρομαι που έστω και καθυστερημένα απαντάτε στο κείμενό μου που είχε αναρτηθεί στο διαδίκτυο από τις 21 Νοεμβρίου 2014!

Θα ασχοληθώ, όπως και την προηγούμενη φορά, με την ουσία αλλά και την ανησυχία που απορρέει από το κείμενο σας.

  1. Ενιαίο Λύκειο

Να διευκρινίσουμε ότι η θέση για το Ενιαίο Λύκειο, είναι θέση της αριστερής πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ και όχι θέση της ΔΑΚΕ. Που ακόμα και στην πλειοψηφία αυτή ενώ υπάρχει ο κοινός τίτλος «Ενιαίο Λύκειο» όλες οι αριστερές παρατάξεις που το ψήφισαν μιλούν εντελώς διαφορετικά για αυτό και το παρουσιάζουν με τις δικές τους θέσεις. Δείγμα της πολυγλωσσίας σε αυτό το θέμα είναι ότι κάτω από τον τίτλο αυτό «Ενιαίο Λύκειο» δεν διευκρινίζεται ΠΟΤΕ το πλαίσιο λειτουργίας αυτού του Λυκείου! Ιδίως το ΠΑΜΕ έχει μια εντελώς άλλη διαφορετική προσέγγιση στο θέμα της εκπαίδευσης και ιδιαίτερα της Λυκειακής.

Από την άλλη, θέση της ΔΑΚΕ είναι η παράλληλη λειτουργία 2 τύπων Λυκείου, Γενικού και Επαγγελματικού, με ταυτόχρονη ενίσχυση του ρόλου της τεχνικής εκπαίδευσης.

Σε όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως υπάρχουν 2 πυλώνες στην εκπαίδευση, η γενική και η τεχνική κατεύθυνση. Παρατηρείται δε το φαινόμενο ότι ενώ παγκοσμίως τα ποσοστά των μαθητών στις 2 αυτές κατευθύνσεις είναι 70% (στην Τεχνική εκπαίδευση) και 30% (στην Γενική παιδεία) στην χώρα μας το ποσοστό αυτό να είναι αντίστροφο, δημιουργώντας παρενέργειες και δυσλειτουργίες!

Είμαστε λοιπόν και θα είμαστε ως παράταξη υπέρ της ενίσχυσης του ρόλου της Τεχνικής εκπαίδευσης με παροχή τίτλων σπουδών ίδιων σε όλους τους τύπους Λυκείου, όπως και την απόκτηση προσόντων και πτυχίων που να οδηγούν άμεσα στην αγορά εργασίας αλλά και στην απρόσκοπτη συνέχιση των σπουδών σε τριτοβάθμιο επίπεδο.

Να διευκρινίσουμε επίσης ότι είναι δικαίωμά μας σαν παράταξη να έχουμε τις δικές μας θέσεις όσο και αν δεν αρέσει σε κάποιους.

Ας διευκρινίσουν καλύτερα όλοι αυτοί που μιλούν για Ενιαίο Λύκειο τι εννοούν για να το γνωρίζουν και οι μαθητές, οι συνάδελφοι και οι γονείς. Ακόμα και η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ (ΣΥΝΕΚ) γενικόλογα μιλάει και δεν ξεκαθαρίζει την θέση της, πράγμα που βλέπουμε και στην ανακοίνωση της επιτροπής παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ!

  1. Απολύσεις

Αγαπητοί Κύριοι, στο κείμενο μου δεν μιλούσα για «Άμεσες απολύσεις», αλλά μετά την απάντησή σας πολύ φοβούμαι ότι θα πρέπει να προστεθεί. Στα επαγγελματικά Λύκεια υπάρχουν περίπου 150 ειδικότητες! Το γνωρίζετε;

Όταν θα πάμε σε σχολεία ενιαία: «με άλλες πλευρές του προγράμματός τους», (όπως γράφετε)  που θα χωρέσουν όλες αυτές οι εκατοντάδες ειδικότητες σε ένα ενιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα; Μήπως στα πλαίσια της λειτουργία των σχολείων: «ως κέντρα δημιουργικής απασχόλησης, πολιτισμού και άθλησης όχι μόνο για τους μαθητές αλλά και για τη γειτονιά», σκέφτεστε να βάλετε τους εκπαιδευτικούς όλων αυτών των ειδικοτήτων να κάνουν μαθήματα το απόγευμα και το βράδυ σε μαθητές, ενήλικες και εργαζόμενους για ένα σχολείο του δήμου και της γειτονιάς όπως λέτε;

Γιατί, αγαπητοί κύριοι όποιο ξεχείλωμα και να γίνει στο ωρολόγιο πρόγραμμα δεν μπορούν να χωρέσουν όλες αυτές οι ειδικότητες και οι χιλιάδες συνάδελφοι, εκτός και αν δουλεύουν πρωί και απόγευμα, ή απολυθούν ή γίνουν δημοτικοί υπάλληλοι για τα ανοικτά στην κοινωνία σχολεία των δήμων!

  1. Άλλοι τύποι Λυκείων

Τι ακριβώς εννοείτε Κύριοι όταν λέτε: «η λειτουργία του Ενιαίου Λυκείου μπορεί κάλλιστα να συμβαδίζει με την ιδιαίτερη έμφαση που δίνουν τα μουσικά, καλλιτεχνικά κ.λπ. σχολεία σε πλευρές του προγράμματός τους»; Γνωρίζετε ότι σε όλους αυτούς τους τύπους των σχολείων υπάρχουν εκατοντάδες ειδικότητες συναδέλφων; Τι θα γίνουν όλοι αυτοί οι συνάδελφοι;

Να σας διευκρινίσω Κύριοι ότι τα Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Αθλητικά Λύκεια είναι σχολεία γενικής εκπαίδευσης αλλά με ταυτόχρονη ειδική εκπαίδευση χιλιάδων ωρών διδασκαλίας σε μουσικά όργανα, αθλητικές δραστηριότητες ετησίως. Όταν θα πάμε σε έναν τύπο Λυκείου δεν μπορούν να χωρέσουν όλες αυτές οι  ειδικότητες και οι εκπαιδευτικοί, άρα η κατάργησή τους θα οδηγήσει ή σε απολύσεις ή σε αλλαγή του εργασιακού τους πλαισίου και ωραρίου!

Αυτό το τελευταίο έρχεται να επιβεβαιωθεί από την πρόταση τους προγράμματός σας: «να ελαφρυνθεί η ελληνική οικογένεια από ιδιωτικές δαπάνες για μουσικές, αθλητικές κ.λπ. δραστηριότητες», καθώς θα κληθούν όλοι αυτοί που περισσεύουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα να διδάσκουν πρωί και απόγευμα για τα ανοικτά στην κοινωνία σχολεία! Δεν θα διαφωνήσουμε στην ελάφρυνση της οικογένειας, αντίθετα αυτός θα πρέπει να είναι και ο στόχος του δημόσιου σχολείου, αλλά αγαπητοί κύριοι πρέπει να παραδεχτείτε ότι δεν χωρούν όλα αυτά στο ωρολόγιο πρόγραμμα γι’ αυτό θα πρέπει και να μιλήσετε καθαρά στους μαθητές, τους συναδέλφους και την κοινωνία, πότε και με ποιο καθεστώς θα απασχολούνται όλοι αυτοί οι συνάδελφοι για να μην υπάρχουν κρυφές σκέψεις και μελανά σημεία!

Και όλα αυτά αγαπητοί Κύριοι τα φωνάζουμε για να καταλάβουν όλοι οι συνάδελφοι ότι δεν μιλάτε για δημόσια σχολεία παροχής μάθησης και παιδείας, όπως είναι σήμερα το ελληνικό δημόσιο σχολείο και οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτό, αλλά για «κέντρα δημιουργικής απασχόλησης, πολιτισμού και άθλησης όχι μόνο για τους μαθητές αλλά και για τη γειτονιά» που ίδιοι οι εκπαιδευτικοί θα αντιμετωπίζονται ως δημοτικοί υπάλληλοι παροχής υπηρεσιών όλες τις ώρες της ημέρας για τους πολίτες και όχι μόνο!

  1. Παροχολογία

Μιλάτε για:

-          Διορισμούς: Εκπαιδευτικών μουσικών, αθλητικών ειδικοτήτων,/ Εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων/ Μόνιμων εκπαιδευτικών ή με αναπληρωτές πλήρους ωραρίου

-          Επαναλειτουργία της ενισχυτικής διδασκαλίας και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης

-          Εφαρμογή προγραμμάτων παράλληλης στήριξης των παιδιών με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες

-          Οργάνωση σχολικών συσσιτίων, παροχή γεύματος στα ολοήμερα δημοτικά, δωρεάν προληπτικός υγειονομικός έλεγχος των παιδιών που δεν έχουν υγειονομική περίθαλψη και, φυσικά, ενίσχυση όλων των δομών που σήμερα λειτουργούν υποστηρικτικά ως δομές αλληλεγγύης.

Αγαπητοί Κύριοι υπόσχεστε τα ΠΑΝΤΑ γνωρίζοντας την κατάσταση της χώρας!

Ή είστε επικίνδυνοι ή κάτι άλλο, γιατί το μόνο σίγουρο είναι ότι «λεφτά δεν υπάρχουν»!

  1. Τι άλλο υπόσχεστε

Σωστά τονίζετε ότι αν ποτέ έρθετε στην Κυβέρνηση (πράγμα που απευχόμαστε) θα κάνετε ότι ακριβώς έκαναν όλες οι προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου: «επαναπροκήρυξη όλων των θέσεων στελεχών της εκπαίδευσης» για να βάλετε τα δικά σας παιδιά!

Δεν θα δυσκολευτείτε όμως γιατί αρκετά από τα τωρινά στελέχη της εκπαίδευσης, σε όλες τις βαθμίδες, ανήκουν στον δικό σας πολιτικό χώρο και εκλέγονται με τα δικά σας ψηφοδέλτια, και μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι δεν έχουν και την καλύτερη έξωθεν μαρτυρία των συναδέλφων!

  1. Καμία κουβέντα για την αύξηση του ωραρίου

Ιδιαίτερα ανησυχητική, αγαπητοί Κύριοι, είναι η έλλειψη αναφοράς  στο ανοικτό θέμα για τους συναδέλφους της αύξησης του ωραρίου!

Να σας θυμίσω ότι εξαιτίας της απόφασης για την αύξηση του ωραρίου ο κλάδος είχε αποφασίσει απεργία μέσα στις εξετάσεις και η παράταξη της ΔΑΚΕ είχε πρωτοστατήσει (κατείχε και την θέση του Προέδρου της Ομοσπονδίας) στις κινητοποιήσεις εκείνες που έφτασε μέχρι και την διαγραφή των στελεχών της από τον πολιτικό φορέα τους!

Να σας θυμίσω επίσης ότι η τότε πολιτική ηγεσία του υπουργείου αναγκάστηκε να επιστρατεύσει τους εκπαιδευτικούς πριν ακόμα απεργήσουν!

Το θέμα του ωραρίου λοιπόν είναι ουσιαστικό ζήτημα για τον κλάδο και με μεγάλη έκπληξη βλέπουμε ότι όχι μόνο δεν κάνετε καμία αναφορά στο ζήτημα αλλά και στην παρουσίαση των υπό κατάργηση νόμων δεν το αναφέρετε.

Το γνωρίζει η παράταξή σας και τα στελέχη σας αυτό (ΣΥΝΕΚ); Γιατί παρατηρήθηκε το φαινόμενο στις τελευταίες συνεδριάσεις του ΔΣ τα στελέχη σας να μην κάνουν αναφορά σε πλήθος αιτημάτων του κλάδου και να κρύβονται πίσω από γενικόλογες αναφορές των αιτημάτων από το Συνέδριο!

Μήπως, είναι η αρχή της «κωλοτούμπας» που ετοιμάζετε και τους προετοιμάζετε;

Θα πρέπει να το γνωρίζουν οι συνάδελφοι γιατί αρκετά στελέχη σας στις Γενικές Συνελεύσεις του κλάδου υπόσχονται «λαγούς με πετραχήλια»! Καλά θα κάνουν λοιπόν να αρχίζουν να κόβουν σιγά σιγά τα «πετραχήλια»!

  1. Περί Αξιολόγησης

Αυτό όμως που προξενεί μεγαλύτερη εντύπωση είναι η παντελής έλλειψη αναφοράς στο ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου. Η ΔΑΚΕ και όλος ο κλάδος έχουν βρεθεί απέναντι σε αυτή την «τύποις» αξιολόγηση που έχει στηθεί από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου κάτω από την «επιπόλαιη» και «επικίνδυνη» καθοδήγηση του ΙΕΠ (το οποίο για να έχει το αποτέλεσμα που θέλει φτάνει στο σημείο να καταργεί, με απλές εγκυκλίους ακόμα και μόνο με αναρτήσεις στο διαδίκτυο, και τον ίδιο το νόμο που ψηφίστηκε). Αυτή η διαδικασία έχει φέρει όλο τον κλάδο απέναντι και αυτό που εφαρμόζεται μόνο αξιολόγηση με αντικειμενικά κριτήρια και κανόνες δεν είναι.

Αυτό όμως που μας εντυπωσιάζει είναι ότι παρότι στο κείμενο μου κάνω εκτενή αναφορά στο ζήτημα αυτό εσείς το αποσιωπάτε και το χειρότερο δεν το αναφέρετε καθόλου.

Αγαπητοί Κύριοι θα πρέπει ο κλάδος και οι συνάδελφοι να γνωρίζουν για ποια αξιολόγηση μιλάτε.

Τα στελέχη σας σε όλη τη χώρα μιλούν για κατάργηση αυτής της «τύποις» αξιολόγηση και επαναφορά στο προηγούμενο καθεστώς. Σας εκθέτουν αλλά και παραπλανούν τους συναδέλφους παράλληλα. Διευκρινίστε τους, όπως και σε όλους εμάς την αξιολόγηση που θα εφαρμόσετε.

Σωστά στο κείμενο σας αναφέρετε: «συλλογικές και δημοκρατικές δομές προγραμματισμού και ελέγχου, όπου οι σύλλογοι των διδασκόντων, τα σχολικά συμβούλια (διδάσκοντες, γονείς, μαθητές) και οι φορείς των εργαζομένων θα έχουν πρωτεύοντα ρόλο»

Διευκρινίστε:

-          Πώς θα γίνεται αυτός ο έλεγχος που θα ασκείτε από τους διδάσκοντες και τα σχολικά συμβούλια;

-          Πώς θα ελέγχουν οι γονείς και οι μαθητές τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς;

Δεν αρκεί μία παράγραφος για την αξιολόγηση που θα εφαρμόσετε.

Πρέπει οι συνάδελφοι να γνωρίζουν.

  1. Το μεταβατικό στάδιο της αβεβαιότητας

Ένα τελευταίο που πρόσεξα στην ανακοίνωση είναι η συνεχής και προσεκτική αναφορά σας «σε ένα μεταβατικό στάδιο»!

Μεταβατικό στάδιο:

-          στον τρόπο επιλογής των στελεχών της εκπαίδευσης,

-          στην συνολική ανασυγκρότηση της δημόσιας εκπαίδευσης,

-          στην μετακίνηση του συστήματος των πανελλήνιων εξετάσεων προς την ελεύθερη πρόσβαση που θα γίνει βήμα βήμα,

-          στην πορεία προς το Ενιαίο Λύκειο που θα απαιτήσει σίγουρα μεταβατικό στάδιο,

-          στα φροντιστήρια που ασφαλώς δεν μπορούν να εξαφανιστούν «διά μαγείας»

Χαίρομαι που βλέπω ότι μέσα στις γενικόλογες αναφορές σε ένα πρόγραμμά σας μιλάτε για μετάβαση. Είναι μια διαδικασία εσχατολογική και συνάμα ρεαλιστική γιατί αυτή μπορεί να κρατήσει από 1 χρόνο μέχρι και πολύ περισσότερο. Άρα ποιος ζει ποιος πεθαίνει μέχρι να εφαρμοστεί όλη αυτή η μεταρρύθμιση στο μεγαλείο της (πράγμα που, επαναλαμβάνω και ας γίνομαι κουραστικός, το απεύχομαι).

Παράλληλα όμως θλίβομαι γιατί αυτή η προσεκτική αναφορά στην έννοια της μετάβασης και της θολούρας που τη συντροφεύει ακολουθεί την πεπατημένη οδό του λαϊκισμού με τον οποίο αυτός ο τόπος χρόνια κυβερνάται!

Αυτά και ευχαριστώ για την ανάγνωση.

Νικηφόρος Κωνσταντίνου

Μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ

Αντιπρόεδρος της ΔΑΚΕ καθηγητών ΔΕ

 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Τρίτη, 13 Ιανουάριος 2015 00:00


 

Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2015 09:04

Ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος υπέγραψε σήμερα την υπουργική απόφαση για την μεταφορά των οργανικών θέσεων από την Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, των υποχρεωτικών μετατάξεων των εκπαιδευτικών.

Ακολουθεί ο πίνακας με τις οργανικές θέσεις ανά νομό.

Για την Πιερία 58 θέσεις ξεκλείδωσαν στην Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Αφορούν τους κλάδους: ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ16, ΠΕ19,ΠΕ33

http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/katagrafi_3.jpg
 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Κυριακή, 21 Δεκέμβριος 2014 08:30
 

 dakedelogoΟι σταυροδοσία των υποψηφίων της ΔΑΚΕ Καθηγητών για το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο. 

 

 

1
Πεππές Δημήτριος του Αθανασίου
4419
2
Καταγής Παναγιώτης του Ευσταθίου
1389
3
Κοντσιώτης Κωνσταντίνος του Θωμά
774
4
Δεληγιάννη Ευαγγελία του Σωτηρίου
325
5
Κάππος Κωνσταντίνος του Ιωάννη
303
6
Αδάμης Ευθύμιος του Γεωργίου
276
7
Αθανασιάδου Σοφία του Σταύρου
274
8
Καλλή Νικολέττα του Γεωργίου
196
9
Κεχρή  Ζαχαρούλα του Γεωργίου
193
10
Τσιγάρας Σπήλιος του Παναγιώτη
189
Διαβάστε περισσότερα...
 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Πέμπτη, 18 Δεκέμβριος 2014 08:30

 

Αναγνώριση Προϋπηρεσίας



 

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 26 Δεκέμβριος 2014 23:21
Περισσότερα...
 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Σάββατο, 13 Δεκέμβριος 2014 08:32

Ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ για ΕΛΜΕ

Εκλογές 2014  

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε. ΠΙΕΡΙΑΣ

  • Αντωνίου Χρήστος
  • Γκούμας Ευριπίδης
  • Λάιου Μαρία
  • Νιτσοτόλης Βασίλειος 
  • Σαρρής Κωνσταντίνος
  • Τόκας Αστέριος
  • Χαραλάμπους Άννα

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

  • Ζήσκος Βασίλειος
  • Σιαμάγκας Θεόδωρος
  • Τόκας Στέργιος 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Κυριακή, 09 Νοέμβριος 2014 00:00

dakedelogo

 

Απαλλάσσονται από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας στα ΕΠΑΛ οι απόφοιτοι ΓΕΛ

  Απαλλάσσονται από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας στα ΕΠΑΛ οι απόφοιτοι ΓΕΛ

Σύμφωνα με τροπολογία που κατέθεσε προς ψήφιση, στη Βουλή:
Α. Ο βαθμός του Απολυτηρίου Επαγγελματικού Λυκείου προκύπτει από το Μέσο Ορο της γενικής βαθμολογίας
των γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων Γενικής Παιδείας και ειδικότητας, καθώς και της προφορικής βαθμολογίας
της Φυσικής Αγωγής, ενώ ο βαθμός του πτυχίου Επαγγελματικού Λυκείου από το Μέσο Ορο των βαθμών ετήσιας επίδοσης
των μαθημάτων ειδικότητας.
Β. Οι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου εγγράφονται στη Β τάξη Επαγγελματικού Λυκείου μπορεί να

απαλλάσσονται από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας και να λαμβάνουν μόνο πτυχίο.

 

==============================================================

H απαλλαγή αυτή ήταν το αποτέλεσμα προσπαθειών που κατέβαλε η παράταξη της ΔΑΚΕ,

η οποία περιέλαβε το αίτημα για την απαλλαγή των αποφοίτων, από τα μαθήματα γενικής παιδείας

στην ανακοίνωση που εξέδωσε στις 16-9-2014.  (βλ.παρακάτω):

 

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ/ 16-9-2014

Θέση της  ΔΑΚΕ καθηγητών ΔΕ  είναι ότι η Τεχνική-Επαγγελματική εκπαίδευση αποτελεί τον ένα από τους
δύο ισότιμους πυλώνες της Λυκειακής βαθμίδας. Για το λόγο αυτό αγωνίζεται εδώ και χρόνια για την στήριξη
και την ουσιαστική αναβάθμισή της. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια, μετά από συνεχείς πειραματισμούς και άστοχες 
πολιτικές αποφάσεις,  η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί σε αυτή είναι κρίσιμη για την επιβίωση της.
Σήμερα οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στην ΤΕΕ , παρακολουθούν με αγωνία την  υλοποίηση
των καταστροφικών διατάξεων παλαιότερων νομοθετημάτων (Ν.4186/2013) μέσω των πρόσφατων υπουργικών αποφάσεων.
Οι αποφάσεις αυτές αντί να στηρίζουν την επαγγελματική εκπαίδευση όπως συμβαίνει σε όλη την ευρωπαϊκή ένωση, 
έχουν ως αποτέλεσμα να αποτρέπουν την επιλογή της από τους μαθητές και να τους στρέφουν στην κατάρτιση.
Επιπλέον το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τη αυθαίρετη αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών
θα δημιουργήσει εκατοντάδες εικονικά πλεονάσματα σε καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων.
Πιο συγκεκριμένα
•    σε  μαθητές που εγγράφονται με το απολυτήριο ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, η επιβολή της υποχρεωτικής παρακολούθησης
γενικών μαθημάτων, που ήδη έχουν διδαχθεί επιτυχώς, τους αποτρέπει από το να φοιτήσουν στα ΕΠΑΛ
•    η αύξηση σε 15 του ελάχιστου αριθμού μαθητών που απαιτείται για τη συγκρότηση τμημάτων ειδικότητας
στη Β΄ τάξη των ΕΠΑΛ, έχει ως αποτέλεσμα να περιορίζεται δραστικά ο αριθμός των τμημάτων αυτών και
οι μαθητές να υποχρεώνονται σε αλλαγή ειδικότητας ή σχολείου.
•    η θέσπιση ηλικιακού ορίου για την εγγραφή των μαθητών στα εσπερινά ΕΠΑΛ απαγορεύει τη φοίτηση
σε κάποιους από αυτούς
Προκειμένου να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες των επιλογών αυτών απαιτείται από την σημερινή
πολιτική ηγεσία :
•    να παρατείνει την περίοδο των  εγγραφών ώστε να γίνουν οι απαραίτητες νομικές αλλαγές
(κατάθεση τροπολογίας για το αρ.9 του Ν.4186/2013)
•    να επιτρέψει στους μαθητές που λαμβάνουν  μόνο το πτυχίο ειδικότητας από το ΕΠΑΛ,
να μην επαναλαμβάνουν τη διδασκαλία  στα μαθήματα γενικής παιδείας  
•    να επαναφέρει τον προηγούμενο ελάχιστο αριθμό μαθητών 
για τη συγκρότηση τμημάτων ειδικότητας (ΥΑ.100637/Γ2)
•    να επιτρέψει τη  λειτουργία ολιγομελών τμημάτων ειδικότητας
όπου υπάρχει η δυνατότητα και οι συνθήκες το επιβάλλουν
•    να καταργήσει το ηλικιακό όριο για την εγγραφή των μαθητών στα εσπερινά ΕΠΑΛ
 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Δευτέρα, 13 Οκτώβριος 2014 08:30

 

Ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ Πιερίας για τα υπηρεσιακά συμβουλια



 

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 13 Οκτώβριος 2014 20:27
Περισσότερα...
 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Σάββατο, 11 Οκτώβριος 2014 08:30

 

 Οι Θέσεις της ΔΑΚΕ Καθηγητών



 

Πεππές Δημήτρης, Υποψήφιος

για το ΚΥΣΔΕ

peppes

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 13 Οκτώβριος 2014 19:47
 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Δευτέρα, 22 Σεπτέμβριος 2014 00:00

dakedelogoΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ Δ.Α.Κ.Ε. Δ. Ε. ΠΙΕΡΙΑΣ 

 Προσκαλούμε όλους τους συναδέλφους καθηγητές της Δ.Α.Κ.Ε. Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Συνεδρίαση που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη  23 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 18:00 μ.μ. στα γραφεία της Ν.Ο.Δ.Ε. Πιερίας.  Κεντρικό θέμα της συνεδρίασης θα είναι:"Επικείμενες εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια ".

Το Δ.Σ. της Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. Ν.Πιερίας


 

 
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 10 από 96