Εφημερίδες - Πρωτοσέλιδα

Καλώς ήρθατε στην Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. Πιερίας!!!
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Πέμπτη, 15 Δεκέμβριος 2016 18:00

dakedelogo

Συνάδελφοι,

Με αίσθημα ευθύνης η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε ζητά τη στήριξη σας.

Αγωνιζόμαστε και απαιτούμε:

    • Μέτρα οικονομικής ανακούφισης των εκπαιδευτικών - Εκπαιδευτικό Μισθολόγιο
  • Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ κατάργησε θεμελιωμένα συνταξιοδοτικά δικαιώματα.

Να αναγνωριστεί η ιδιαιτερότητα του εκπαιδευτικού έργου.

Σύνταξη στα 35 χρόνια εργασίας χωρίς όριο ηλικίας.

  • Επαναφορά του Διδακτικού ωραρίου στο προ του 2013 επίπεδο.
  • Κάλυψη των κενών με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών με βασικό κριτήριο την προϋπηρεσία.
  • Αναβάθμιση της Τεχνικής-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και ένταξη όλων των τεχνικών εκπαιδευτικών δομών

των άλλων Υπουργείων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση του Υπουργείου Παιδείας.

  • Να μην περάσει η Τεχνική Εκπαίδευση σε μεταλυκειακό επίπεδο.
  • Σύγχρονα Αναλυτικά Προγράμματα που να υπακούν στις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας

και όχι στις ιδεοληψίες της κυβέρνησης.

  • Αναβάθμιση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης με την εφαρμογή επιλεγομένων μαθημάτων

στο Γυμνάσιο μετά το βασικό κορμό.

  • Να σταματήσει η απαξίωση του μαθήματος των Θρησκευτικών.
  • Ετήσια επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.
  • Αναγνώριση της προϋπηρεσίας εκτός Δημοσίου
  • Ίδρυση Σχολής Στελεχών για την Εκπαίδευση και εισαγωγή κατόπιν γραπτών εξετάσεων. Αξιοκρατική επιλογή Στελεχών της Εκπαίδευσης.
  • Να σταματήσει η υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής.

                 

 

 

 

 

 

 
 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Πέμπτη, 24 Νοέμβριος 2016 13:00

N. Κεραμέως: «ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ υποβαθμίζουν εδώ και 20 μήνες την Παιδεία»

«ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ υποβαθμίζουν εδώ και 20 μήνες την Παιδεία»

– δήλωση με αφορμή την έκθεση παρακολούθησης

της εκπαίδευσης και της κατάρτισης του 2016 για την Ελλάδα

της Ευρ. Επιτροπής

 

Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, κυρία Νίκη Κεραμέως, 

σχετικά με την έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παρακολούθηση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης στην Ελλάδα,

έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η Έκθεση συνιστά έμπρακτη απόδειξη ότι η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ συστηματικά, εδώ και 20 μήνες, έχει τοποθετήσει

την Παιδεία σε τροχιά υποβάθμισης.

Η αναστολή των διαδικασιών αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών σε δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση, το νέο σύστημα

επιλογής και μοριοδότησης προϊσταμένων σχολικών μονάδων, η κατάργηση της βάσης του 10, ο νέος τύπος ολοήμερου σχολείου,

είναι μερικά μόνο από τα πλήγματα που κατάφερε στην καρδιά του εκπαιδευτικού συστήματος η ιδεοληπτική και οπισθοδρομική

πολιτική της Κυβέρνησης.

Οι έννοιες της αυτονομίας και της αξιολόγησης, που συνθέτουν αξιακά την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για την Παιδεία,

βρίσκονται στον αντίποδα της ακολουθούμενης πολιτικής της Κυβέρνησης. 

Η αναβάθμιση του ρόλου του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος αποτελεί τον πυρήνα της δικής μας πρότασης. 

Προκειμένου η Ελλάδα να γίνει πρωτοπόρος, από ουραγός, στην Ευρώπη των 28 και να ξεπεράσει αποτελεσματικά

τα προβλήματα που ταλανίζουν την Παιδεία, απαιτούνται σημαντικές τομές από πολιτικές δυνάμεις

με πραγματικό μεταρρυθμιστικό προσανατολισμό. 

Από πολιτικές δυνάμεις που αντιλαμβάνονται την Παιδεία ως όχημα για την έξοδο από την πολυεπίπεδη κρίση

που διέρχεται η χώρα».


 


 

 
 
Συντάχθηκε απο τον/την administrator   
Πέμπτη, 27 Οκτώβριος 2016 08:00

EKΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ ΣΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 2-11-2016

 airetoi2016DAKE

 

 

 

 

 

 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Τρίτη, 11 Οκτώβριος 2016 13:00

 OI YΠΟΦΗΦΙΟΙ ΤΗΣ Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. ΠΙΕΡΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΜΕΛΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ

Π.Υ.Σ.Δ.Ε., Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε., Κ.Υ.Σ.Δ.Ε.

 

της 2ης Νοεμβρίου 2016

 

Κ.Υ.Σ.Δ.Ε.

Τόκας Στέργιος του Ιωάννη           ΠΕ04       Γυμνάσιο Κολινδρού


 

 

Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε.   Κεντρικής Μακεδονίας

            Σιαμάγκας Θεόδωρος του Γεωργίου     ΠΕ11      Γυμνάσιο Λεπτοκαρυάς


 

  

Π.Υ.Σ.Δ.Ε.     Ν.ΠΙΕΡΙΑΣ

Αγγελής Βασίλειος του Ιωάννη          ΠΕ17.01      1ο Γυμνάσιο Κατερίνης.

Αναγνώστου Ιωάννης του Ζήση          ΠΕ03           2ο ΕΠΑΛ Κατερίνης

Γραμματόσης Γεώργιος του Αθανασίου   ΠΕ11       Γυμνάσιο Λιτοχώρου

Ζήσκος Βασίλειος του Κων/νου               ΠΕ19       5ο ΓΕΛ Κατερίνης

Ζιώγα Φανή του Άρη                                 ΠΕ19       1ο ΕΠΑΛ Κατερίνης

Καρφή-Μυρωτή Ξανθή του Αλέξανδρου  ΠΕ17.08     1ο ΕΠΑΛ Κατερίνης

Νιτσοτόλης Βασίλειος του Νικολάου        ΠΕ03           ΓΕΛ Λεπτοκαρυάς

Ντούρος Δημήτριος του Γεωργίου            ΠΕ01          1ο ΕΠΑΛ Κατερίνης

Πολύζος Αθανάσιος του Δημητρίου          ΠΕ04.04    2ο ΓΕΛ Κατερίνης

Τόκας Στέργιος του Ιωάννη                       ΠΕ04          Γυμνάσιο Κολινδρού

Φαργκάνης Μιχαήλ του Νικολάου             ΠΕ01          Γυμνάσιο Λιτοχώρου


 

 

 

 


 

 
 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Τρίτη, 11 Οκτώβριος 2016 03:00

Ενημερωτικό για τα κενά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Πεππές Δημήτρης)

 

Αθήνα 11/10//2016

Πεππές Δημήτρης Αιρετός ΚΥΣΔΕ

Αναμένονται σήμερα να γίνουν 500 προσλήψεις Αναπληρωτών στη Δευτεροβάθμια

Εκπαίδευση όταν τα υπάρχοντα κενά ξεπερνούν τα 2.500. Οι προσλήψεις αυτές

αφορούν εκπαιδευτικούς Τεχνικών ειδικοτήτων (περίπου 275) αλλά και με Γενικές

ειδικότητες.

Ωστόσο είναι φανερό ότι ούτε οι προσλήψεις αυτές ούτε οι πρόσφατες εκπαιδευτικές

ρυθμίσεις με δημοσιονομική στόχευση μπορούν να στηρίξουν την «εικονική

πραγματικότητα» της κυβέρνησης για την έναρξη της σχολικής χρονιάς χωρίς κενά

εκπαιδευτικών.

Παρά την «εξαφάνιση» εκπαιδευτικών θέσεων εργασίας διαφόρων ειδικοτήτων (ΠΕ02,

ΠΕ04, ΠΕ06, ΠΕ19-20, ΠΕ15, ΠΕ17, ΠΕ18 κ.α.), είναι χιλιάδες οι διδακτικές ώρες που

εξακολουθούν και χάνονται εξαιτίας της αδυναμίας προστασίας της Δημόσιας

Εκπαίδευσης από την στοχοποίηση των Μνημονίων.

Για όσους, άκριτα σπεύδουν να υποβαθμίσουν την πραγματικότητα που βιώνει ο

εκπαιδευτικός κόσμος, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι τα εκτιμώμενα σήμερα εκπαιδευτικά

κενά ανέρχονται σε 1.690 σε Γυμνάσια-ΓΕΛ-ΕΠΑΛ και 1.000 στην Ειδική Αγωγή.

Είναι υποχρέωση της πολιτείας να προχωρήσει στους αναγκαίους διορισμούς

μονίμων εκπαιδευτικών ώστε να σταματήσει το επαναλαμβανόμενο φαινόμενο των

χιλιάδων χαμένων διδακτικών ωρών στην έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Χωρίς να αποτελούν Επίσημα Δεδομένα και από τα στοιχεία που διαθέτω σας

επισυνάπτω Πίνακα με την κατανομή των κενών στην Δ/θμια Εκπ/ση (εκτός Ειδικής

Αγωγής και Μουσικών Σχολείων)

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Πεππές Δημήτρης

Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ

εκλεγμένος με τη ΔΑΚΕ καθηγητών

6948238722 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 


 

 
 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Φανή Ζιώγα   
Τρίτη, 11 Οκτώβριος 2016 01:30

 

ΤΕΤΡΑΣΕΛΙΔΟ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΥΣΔΕ 2016 



 

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 24 Οκτώβριος 2016 04:55
Περισσότερα...
 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Δευτέρα, 10 Οκτώβριος 2016 05:00

M.Xαρακόπουλος: Η Κυβέρνηση γκρεμίζει και τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων 

(Πηγή: Εsos.gr )

Μ. Χαρακόπουλος υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας 

Καθημερινά αποδεικνύεται ότι το Υπουργείο Παιδείας υποβαθμίζει σταθερά το περιεχόμενο της παρεχόμενης εκπαίδευσης, με πραγματικό και ανομολόγητο σκοπό την “εξοικονόμηση” εκπαιδευτικών.

Τελευταίο κρούσμα, η χθεσινή απόφασή του Υπουργού Παιδείας (170596/ΓΔ4/13-10-2016), με την οποία, στην ουσία, καταργεί τις σχολικές δραστηριότητες, όπως η Αγωγή Υγείας, η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, τα Πολιτιστικά Θέματα κ.ά.

Θυμίζουμε ότι, οι σχολικές δραστηριότητες, που καθιερώθηκαν από τη Νέα Δημοκρατία από το 1993, αναπτύσσονταν προοδευτικά και αναζωογονούσαν τη σχολική ζωή, καλλιεργούσαν την περιβαλλοντική συνείδηση, την εκπαίδευση για την αειφορία, άνοιγαν παράθυρα στον πολιτισμό, παρείχαν αγωγή υγείας και σταδιοδρομίας και λειτουργούσαν μέσα σε ένα εξαιρετικό παιδαγωγικό πλαίσιο, που επέτρεπε εναλλακτικούς τρόπους μάθησης.

Στην παραπάνω απόφαση αναφέρεται χαρακτηριστικά το εξής: “Για το τρέχον σχολικό έτος δεν προβλέπεται από τον κρατικό προϋπολογισμό κάλυψη δαπανών για αναλώσιμα και υπερωρίες εκπαιδευτικών”. Και υποτίθεται ότι όλα αυτά γίνονται “για τον καλύτερο σχεδιασμό και υλοποίηση” των σχολικών δραστηριοτήτων...

Και ο πιο καλόπιστος γονέας και εκπαιδευτικός αναρωτιέται πώς μπορούν να αναπτυχθούν οι σχολικές δραστηριότητες, όταν και οι ελάχιστες, λόγω κρίσης, δαπάνες υλοποίησής τους καταργούνται και πολύ περισσότερο δεν αναγνωρίζονται στον υπεύθυνο εκπαιδευτικό δύο ώρες απασχόλησης, όπως ίσχυε, για να αναλάβει την ευθύνη και εποπτεία ενός προγράμματος. Η νέα απόφαση του Υπουργείου Παιδείας έρχεται να προστεθεί στην υποβάθμιση του Ολοήμερου Σχολείου, στη μείωση των ωρών διδασκαλίας στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο, στην αποδυνάμωση της εργαστηριακής διδασκαλίας Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών…

Ελπίζουμε, τουλάχιστον ότι, αυτή τη φορά, το Υπουργείο Παιδείας δεν θα υποστηρίξει ότι η εγκύκλιος που γκρεμίζει τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων γίνεται προς όφελος των μαθητών!

Το βέβαιο, όμως, είναι ότι συνεχίζοντας το ίδιο “τροπάρι”, ο Υπουργός, που θα διόριζε πάνω από 20.000 μόνιμους εκπαιδευτικούς, σε λίγο θα έχει … περίσσευμα αναπληρωτών. Πραγματικά παίρνει Άριστα!

(Πηγή : Εsos.gr http://www.esos.gr/arthra/46868/m-harakopoylos-i-kyvernisi-gkremizei-kai-ta-programmata-sholikon-drastiriotiton   


 


 

 
 
Συντάχθηκε απο τον/την administrator   
Πέμπτη, 06 Οκτώβριος 2016 08:00

 Eνημερωτικό για συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ 6-10-2016

(Από τον αιρετό στο ΚΥΣΔΕ Δ. Πεππέ)

kysde61016

 

 

 

 

 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Παρασκευή, 30 Σεπτέμβριος 2016 13:00

Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ 

 

 Συνάδελφοι,

Η πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας, με την έναρξη του σχολικού έτους,

προχώρησε σε μια σειρά αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων, δημιουργώντας ένα θολό

τοπίο στην εκπαίδευση, υπονομεύοντας την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης

στο δημόσιο σχολείο και δημιουργώντας ένα δικαιολογημένο κλίμα ανησυχίας στους

εκπαιδευτικούς.

Συγκεκριμένα:

 Για άλλη μια φορά είχαμε μηδενικούς διορισμούς, παρά τα μεγάλα κενά που

υπάρχουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 Στη διαδικασία των μεταθέσεων ικανοποίησε πολύ μικρό ποσοστό των

αιτούντων συναδέλφων, εγκλωβίζοντάς τους για άλλη μια φορά μακριά από τον τόπο

συμφερόντων τους. Και αυτό παρά τις εκπαιδευτικές ανάγκες και μη λαμβάνοντας

υπόψη τις συνεχείς οικονομικές περικοπές, γεγονός που καθιστά απαγορευτική τη

διατήρηση δύο κατοικιών.

 Προχώρησε σε απαράδεκτες περικοπές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του

Γυμνασίου, με καθαρά δημοσιονομική στόχευση.

 Κατήργησε τη μείωση του διδακτικού ωραρίου για τους Υπεύθυνους

Εργαστηρίων Φυσικής και Πληροφορικής, καθιστώντας τη λειτουργία των εν λόγω

Εργαστηρίων προβληματική.

 Με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα στα ΕΠΑΛ δημιούργησε εκατοντάδες

τεχνητές υπεραριθμίες.

 Προχώρησε σε καταργήσεις τομέων και ειδικοτήτων και ακολούθησε

απαράδεκτη περιοριστική πολιτική, καταργώντας τα ολιγομελή τμήματα στα ΕΠΑΛ.

 Την ίδια πολιτική ακολούθησε στο Γενικό Λύκειο στις Ομάδες

Προσανατολισμού, υποχρεώνοντας αρκετούς μαθητές να αλλάξουν σχολείο, γιατί δεν

υπήρχε η Ομάδα Προσανατολισμού που επιθυμούσαν.

 Κατήργησε το μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας (Project) στα Γυμνάσια.

 Επέβαλλε στους Διευθυντές των σχολείων να προχωρήσουν στην ανάθεση

μαθημάτων, παρά το ότι το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο και οι κείμενες διατάξεις

Διαβάστε περισσότερα....
 
Επίκαιρα
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Πέμπτη, 29 Σεπτέμβριος 2016 11:00

 dakedelogo

 Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Καθηγητών για την Τεχνική Εκπαίδευση 

Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ πραγματοποιεί με εξαιρετική συνέπεια το σχέδιο της για τη διάλυση της Δημόσιας Τεχνικής-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και την τελική εκπαραθύρωση της σε μεταλυκειακό επίπεδο.

Ο Υπουργός Παιδείας με το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών επέφερε το πρώτο πλήγμα, υποβαθμίζοντας το επίπεδο των παρεχόμενων τεχνικών γνώσεων στο ΕΠΑΛ και δημιουργώντας τεχνητές υπεραριθμίες στους εκπαιδευτικούς, εξ΄ αιτίας της μείωσης των τεχνικών μαθημάτων

Η αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υπουργού Παιδείας συνεχίζεται με την δραστική μείωση των ολιγομελών τμημάτων που λειτουργούν στα ΕΠΑ.Λ. Ειδικότερα με την Φ12/159571/Δ4 28-09-2016 απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Ν.Φίλης, εκατοντάδες μαθητές Επαγγελματικών Λυκείων θα υποχρεωθούν, είτε να αλλάξουν ειδικότητα, είτε να μετακινηθούν σε άλλο σχολείο. Εμείς γνωρίζαμε ότι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι ένα ακραίο διοικητικό μέτρο, το οποίο έπαιρνε ο Σύλλογος Διδασκόντων, για να τιμωρήσει μαθητές με συνεχή παραβατική συμπεριφορά. Για την κυβέρνηση της «δεύτερη φορά Αριστεράς», η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μπορεί να γίνει και για οικονομικούς λόγους.

            Η παράταξη της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε έχει επισημάνει, εδώ και πολύ καιρό, ότι τελικός στόχος του Υπουργού Παιδείας είναι η κατάργηση της Τεχνικής-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Λύκειο και η υπαγωγή της σε άτυπες δομές μεταλυκειακού επιπέδου.  Η ιδεοληπτική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ σε βάρος της Τεχνικής Εκπαίδευσης αποτυπώθηκε ξεκάθαρα με το πόρισμα της Επιτροπής Λιάκου, η οποία προβλέπει τετραετές Γυμνάσιο και διετές Λύκειο. Είναι προφανές ότι δε μπορεί να δοθεί ούτε η στοιχειώδης Τεχνική Εκπαίδευση στους μαθητές εντός δύο σχολικών ετών. Άλλωστε και με το σύστημα που εισήγαγε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ τη φετινή σχολική χρονιά, εκφράζονται σοβαρές επιφυλάξεις για το εάν και πόσο είναι δυνατόν να προσφερθεί ολοκληρωμένη Τεχνική Εκπαίδευση, τουλάχιστον σε κάποιες ειδικότητες. Η τοποθέτηση του Υπουργού Παιδείας ότι δε μπορεί αυτή τη στιγμή να εφαρμοστεί το τετραετές Γυμνάσιο και το διετές Λύκειο, καθόλου δεν πρέπει να εφησυχάζει το χώρο της Τεχνικής Εκπαίδευσης. Το εκπαιδευτικό σύστημα ξηλώνεται μεθοδικά, βήμα-βήμα.

            Κρυφά αλλά μεθοδικά ετοιμάζεται το περιβόητο Ενιαίο Δωδεκάχρονο Σχολείο, μία ιδεοληπτική αντίληψη των αριστερών συνδικαλιστικών παρατάξεων, που προβλέπει επιφανειακές και αποσπασματικές τεχνικές γνώσεις και εξοβελίζει την Επαγγελματική  από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Η παράταξη της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε είναι η μοναδική συνδικαλιστική παράταξη, που πιστεύει στην ύπαρξη δύο πυλώνων στην Ανώτερη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Εμείς δε θεωρούμε ότι  το ΕΠΑΛ είναι a priori ένα υποβαθμισμένο σχολείο, το οποίο πρέπει να καταργηθεί.Πιστεύουμε σε ένα αναβαθμισμένο Επαγγελματικό Λύκειο, το οποίο θα προσφέρει πλήρη τεχνική εκπαίδευση και αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Άλλωστε πουθενά στον κόσμο δεν εφαρμόζεται το συγκεκριμένο μοντέλο, που προωθεί η κυβέρνηση και ιδεοληπτικά στηρίζουν οι ΣΥΝΕΚ.

            Καλούμε τους συναδέλφους να αντισταθούν στις μεθοδεύσεις του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, που διαλύουν την Επαγγελματική Εκπαίδευση και περιθωριοποιούν χιλιάδες μαθητές.

 

 

Για την Ε.Ε. της ΔΑΚΕ

Ο Πρόεδρος                               Ο Γραμματέας 

Πεππές Δημήτρης                     Παπαχρήστος Νίκος


 

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 4 από 96