Εφημερίδες - Πρωτοσέλιδα

Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Σάββατο, 21 Απρίλιος 2018 09:00

olme-logo

  OΛΜΕ: Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των εξετάσεων στα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ

  Ο.Λ.Μ.Ε. Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255 FAX: 210 3227382

www.olme.gr Αθήνα, 20/4/18

ΠΡΟΣ:
                                                                                                τον Υπουργό Παιδείας
                                                                                                κ. Κων Γαβρόγλου

ΘΕΜΑ: Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των εξετάσεων στα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ

Κύριε Υπουργέ,
 
Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι τα μαθήματα στα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ λήγουν στις 25 Μαΐου. Οι ενδοσχολικές εξετάσεις αρχίζουν την Τρίτη 29/5. Οι Πανελλαδικές εξετάσεις για τους μαθητές των ΓΕΛ αρχίζουν στις 8/6 και για τους μαθητές των ΕΠΑΛ στις 7/6. Επειδή οι μαθητές-τριες των ΓΕΛ εξετάζονται σε τέσσερα μαθήματα ενδοσχολικά και οι μαθητές-τριες των ΕΠΑΛ σε επτά έως εννέα προκύπτει ότι οι μαθητές – τριες των ΕΠΑΛ θα αναγκαστούν να γράφουν σε δύο μαθήματα την ίδια μέρα, ενώ θα έχουν μία ή και καμία ημέρα για ξεκούραση και προετοιμασία πριν τις Πανελλαδικές.

Από τη λήξη των μαθημάτων έως την έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων μεσολαβούν 7 ημέρες για τους μαθητές των ΕΠΑΛ και 8 ημέρες για τους μαθητές των ΓΕΛ, όπου οι μαθητές θα συμμετάσχουν στις ενδοσχολικές τους εξετάσεις.
Μέσα σ’ αυτό το διάστημα θα πρέπει να αφιερωθεί τουλάχιστον μια ημέρα για επαναληπτικές εξετάσεις για τους μαθητές που είχαν κώλυμα  συμμετοχής σε κάποιο απ’ τα μαθήματα των ενδοσχολικών εξετάσεων και επιπλέον μια ημέρα για την έκδοση των αποτελεσμάτων.

Οι μαθητές των Γενικών και Επαγγελματικών  Λυκείων καλούνται να συμμετέχουν σε μία επίπονη δοκιμασία άγχους, φθοράς και αγωνίας. Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να εξασφαλίσει ίση αντιμετώπιση για όλους τους μαθητές – τριες και να μεριμνήσει ώστε να υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος μεταξύ ενδοσχολικών και Πανελλαδικών εξετάσεων..

 


 

 

 
Συντάχθηκε απο τον/την Φανή Ζιώγα   
Παρασκευή, 19 Ιανουάριος 2018 19:00

 

Πεμ, 18/1/2018 - 21:33

Ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ Ν.Παπαχρήστος μιλάει για την εκπαιδευτική πολιτική

 

 

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 20 Ιανουάριος 2018 04:48
 
Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ/Π.Ε. για το πολυνομοσχέδιο

Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ/Π.Ε. για το πολυνομοσχέδιο

 

 ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Οι ψηφισμένες ρυθμίσεις του πολυνομοσχεδίου είναι μόνο η αρχή . . .
 

Εδώ και μέρες είμαστε θεατές σε μια ακόμα επικοινωνιακή παράσταση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που επιχειρεί χωρίς ντροπή να πείσει την εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινή γνώμη ότι τόσο τα μέτρα που περιλαμβάνονται στο πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε τη Δευτέρα 15/1/2018 στη Βουλή όσο κι αυτά που υπάρχουν στο συμπληρωματικό μνημόνιο που έχει υπογράψει η κυβέρνηση και οφείλει να θεσμοθετήσει το επόμενο χρονικό διάστημα δεν έχουν το αντιεκπαιδευτικό πρόσημο που όλοι αντιλαμβανόμαστε.

Ο Υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου ακολουθεί την καθησυχαστική και «υποστηρικτική» προς τους εκπαιδευτικούς προσέγγιση που εφαρμόζει και στις συναντήσεις του με το ΔΣ της ΔΟΕ, ενώ ο Υφυπουργός κ. Μπαξεβανάκης σε αποστροφή του λόγου του κατά τη διάρκεια ομιλίας του την Παρασκευή 12/1/2018 στη Βουλή επιλέγει την οδό της κινδυνολογίας και της «τρομοκράτησης» των εκπαιδευτικών αναφερόμενος στην κατάσταση της «επόμενης μέρας» με μια νέα κυβέρνηση όταν δηλώνει, μεταξύ άλλων, πως «… οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν ότι αν αυτή η Κυβέρνηση ανατραπεί και επανέλθει στο πολιτικό προσκήνιο το χρεοκοπημένο πολιτικό προσωπικό του πάλαι ποτέ δικομματισμού θα υπάρχουν απολύσεις».

Στη συνειδητή «ωραιοποίηση» της κατάστασης που επιχειρεί η κυβέρνηση βρίσκει πρόθυμους συμμάχους ακόμα και μέσα στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας που σπεύδουν να καθησυχάσουν τους εκπαιδευτικούς υποστηρίζοντας ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν αλλάζει τίποτα στην πραγματικότητα που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία.Δυστυχώς όμως όλοι διαψεύδονται από την αδυσώπητη πραγματικότητα και τα κείμενα (βλ. πολυνομοσχέδιο και συμπληρωματικό μνημόνιο) που δείχνουντον «οδικό χάρτη» των «απορρυθμίσεων» με αντιεκπαιδευτικό πρόσημο που επιχειρεί και θα επιχειρήσει να φέρει η κυβέρνηση.

Στο συμπληρωματικό μνημόνιο συνεργασίας που έχει δει το φως της δημοσιότητας, αναφέρονται, ανάμεσα σε άλλα, ότι:

 

  • H Ελλάδα θα πρέπει να προχωρήσει σε περαιτέρω εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού της συστήματος σε όλα τα επίπεδα για να βελτιώσει σημαντικά τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα διαφυλάσσοντας παράλληλα την ισότητα. Οι αρχές θα προσαρμοστούν στις συστάσεις της νέας έκθεσης του ΟΟΣΑ για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα μέσα από ένα συγκεκριμένο σχέδιο δράσης μέχρι τον Μάιο του 2018. Η προκαταρκτική έκθεση δόθηκε στη δημοσιότητα από τον ΟΟΣΑ τον Ιούλιο του 2017, το πρόχειρο σχέδιο έκθεσης θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Ιανουαρίου του 2018 ενώ η τελική έκθεση μέχρι τον Απρίλιο του 2018.
  • Σε συμφωνία με τους θεσμούς, οι αρχές πρόκειται, μέχρι τον Μάρτιο του 2018 – κάτι που αποτελεί βασικό παραδοτέο- να: (α) θεσπίσουν νομοθετικά μέτρα σχετικά με τους μελλοντικούς διορισμούς και την αξιολόγηση των διευθυντών, (β) περάσουν νόμο σχετικά με την αναβάθμιση των αρμόδιων οργάνων για τις αξιολογήσεις και (γ) περάσουν νόμο σχετικά με την αξιολόγηση των ανώτερων στελεχών της εκπαίδευσης, την αυτοαξιολόγηση του σχολείου και τηνορθολογική χρήση των πόρων.
  • Μέχρι τον Μάιο του 2018 θα πρέπει, ανάμεσα στα άλλα, να έχουν καταλήξει και να έχουν υιοθετήσει τη στρατηγική για την αρχική και συνεχή κατάρτιση των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

  •  Οι αρχές έχουν κάνει βήματα προς τη σύγκλιση με τις βέλτιστες πρακτικές του ΟΟΣΑ σε ότι αφορά τον αριθμό διδακτικών ωρών ανά μέλος του προσωπικού (εκπαιδευτικό), καθώς και στις αναλογίες των μαθητών ανά τάξη και μαθητών ανά εκπαιδευτικό.

  • Ως επόμενο βήμα, και ως προαπαιτούμενη δράση, νομοθετήθηκε (1) η υποχρεωτική παρουσία των εκπαιδευτικών στα σχολεία έως 30 ώρες την εβδομάδα (άρθρο 245 του πολυνομοσχεδίου) και (2) τα κριτήρια και το χρονοδιάγραμμα για τη συγχώνευση των σχολικών μονάδων (άρθρο 246), ξεκινώντας από το σχολικό έτος 2018-2019 ενώ εκκρεμεί η εξαίρεση της μεσημεριανής ώρας σίτισης από τις διδακτικές ώρες [διδακτικό ωράριο] των εκπαιδευτικών, για την οποία υπάρχει ρητή δέσμευση της κυβέρνησης στο συμπληρωματικό μνημόνιο για τον αποχαρακτηρισμό της από διδακτική.

  • Οι αρχές μαζί με τον ΟΟΣΑ θα επανεξετάσουν όλους σχετικούς δείκτες, συμπεριλαμβανομένων των πιο πρόσφατων στοιχείων μέχρι τον Απρίλιο του 2018.

Είναι ξεκάθαρο ότι οι μέχρι τώρα ρυθμίσεις της κυβέρνησης που εντάχθηκαν και ψηφίστηκαν στο πολυνομοσχέδιο αποτελούν απλά το πρώτο βήμα. Μαζί με αυτές που θα ακολουθήσουν θα οδηγήσουν τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς σε ακόμα δυσχερέστερη θέση από σήμερα. Η κυβέρνηση της «πρώτης φοράς Αριστερά» και του «αντάρτικου» που μας υποσχόταν έναντι της Ευρώπης και των δανειστών προχωρά σε μέτρα που καμία άλλη κυβέρνηση δεν διανοήθηκε να πάρει μέχρι σήμερα.

Οι συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων θα συνοδεύονται από την απώλεια εκατοντάδων οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών (με τη χρήση της πρόβλεψης του Ν.1566/85 για τον προσδιορισμό της οργανικότητας) σε συνδυασμό με την παράλληλη επιδείνωση των συνθηκών λειτουργίας των σχολικών τμημάτων εξ’ αιτίας της αύξησης του αριθμού των μαθητών (που θα προκύψει από τη λειτουργία των τριμελών επιτροπών εγγραφής σε όλα τα δημοτικά σχολεία που θα αναλάβουν την κατανομή των μαθητών στα σχολεία σύμφωνα με το Π.Δ. 79 από την επόμενη σχολική χρονιά).

Όσον αφορά στην υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο για 30 ώρες εβδομαδιαίως η παράγραφος 8 του άρθρου 13 του Ν.1566/1985 που προέβλεπε «Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, τις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου» αναδιατυπώνεται ως εξής: «8. Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα και με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 του Κεφαλαίου ΣΤ ́ του άρθρου 11, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που ανατίθενται από τα όργανα διοίκησης του σχολείου και συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως η προετοιμασία του εποπτικού εκπαιδευτικού υλικού και των εργαστηριακών ασκήσεων, η διόρθωση εργασιών και διαγωνισμάτων, η καταχώρηση-ενημέρωση της αξιολόγησης των μαθητών, η συμμετοχή στην προετοιμασία και την πραγματοποίηση εορταστικών, αθλητικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων, ο προγραμματισμός και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, η επικοινωνία με δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, η συνεργασία με εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο ίδιο τμήμα ή που διδάσκουν τα ίδια γνωστικά αντικείμενα, οι παιδαγωγικές συναντήσεις για την κατάρτιση ομαδικών ή εξατομικευμένων προγραμμάτων υποστήριξης συγκεκριμένων μαθητικών ομάδων ή μαθητών, η επίβλεψη σχολικών γευμάτων, η ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, η τήρηση βιβλίων του σχολείου και η εκτέλεση διοικητικών εργασιών.»

Είναι σαφές ότι η υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο στα όρια του εργασιακού 30ωρου διευκολύνεται πολύ περισσότερο με την αναφορά για «προσφορά και άλλων υπηρεσιών» που δεν αναγράφονται ρητά αλλά ενδεικτικά(ειδάλλως δεν θα υπήρχε λόγος να γίνει νέα νομοθετική ρύθμιση) και είναι προάγγελος νέων ρυθμίσεων στο πλαίσιο των «καλών πρακτικών» του ΟΟΣΑ που είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσουν στην αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών.

Η καλλιέργεια της αυταπάτης ότι οι εκπαιδευτικοί δεν πρόκειται να αξιολογηθούν, όταν το θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης – χειραγώγησης παραμένει σε ισχύ, παρά τις επανειλημμένες «δεσμεύσεις» για κατάργησή του, και η αξιολόγηση σε επίπεδο εκπαιδευτικών που εργάζονται στους τομείς της διοίκησης της εκπαίδευσης καθώς και των στελεχών είναι αξιολόγηση εκπαιδευτικών, δεν μπορεί να «κοιμίσει» κανέναν.

Επίσης σημαντικό σημείο της πολιτικής της κυβέρνησης του «ΝΑΙ σε όλα» είναι και η ρύθμιση που ψήφισε για την προκήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων σε επίπεδο πρωτοβάθμιου σωματείου. Η δήθεν «αριστερή» κυβέρνηση, εντελώς ανερυθρίαστα, καταθέτει και ψηφίζει διάταξη περιστολής της συνδικαλιστικής δράσης των εργαζομένων!

Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στο πλαίσιο εφαρμογής της λογικής του «εξορθολογισμού» στην εκπαίδευση, συνεχίζει την πολιτική αποδόμησης της δημόσιας εκπαίδευσης αδιαφορώντας για τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και ανατρέποντας τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Ως Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςθεωρούμε ότι οι αγώνες μας πρέπει να είναι η απάντηση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε αυτή την πολιτική.

Κάθε περαιτέρω απόπειρα θεσμοθέτησης και υλοποίησης αντιεκπαιδευτικών μέτρων πρέπει να μας βρει απέναντι.

Δεν πρέπει να τους επιτρέψουμε με τον εφησυχασμό μας, να πάρουν πίσω δικαιώματα και κατακτήσεις δεκαετιών.

Απαιτούμε τη θωράκιση της δημόσιας εκπαίδευσης και την αναβάθμιση της επιστημονικής και οικονομικής θέσης του Έλληνα εκπαιδευτικού.

Από τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.


 

 
ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΛΜΕ ΔΕΥΤΕΡΑ 15/1/2018

olme-logo Διευκρίνιση σχετικά με την απεργιακή κινητοποίηση της Δευτέρας 15/1

 

Ύστερα από ερωτήματά σας και κατόπιν επικοινωνίας με την ΕΕ της ΑΔΕΔΥ εξυπακούεται ότι η 3ωρη στάση της ΑΔΕΔΥ που αφορά όλο το Δημόσιο και αναφέρεται στις 3 τελευταίες ώρες του εργασιακού ωραρίου του Δημοσίου εξειδικεύεται ανάλογα και στο χώρο της εκπαίδευσης και αφορά τις 3 τελευταίες ώρες του εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών. Άρα η 3ωρη στάση εργασίας της ΑΔΕΔΥ για το χώρο της εκπαίδευσης αφορά το χρονικό διάστημα μεταξύ 11.00 π.μ. έως 2 μ.μ.

Κατόπιν τούτου γίνεται κατανοητό ότι ο κλάδος βρίσκεται σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση τη Δευτέρα 15/1/2018.



Δείτε την ανακοίνωση που εξέδωσε η Ο.Λ.Μ.Ε. πατώντας εδώ   ή εδώ

 
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Σάββατο, 13 Ιανουάριος 2018 09:00

olme-logo

 O Πρέδρος της ΟΛΜΕ Ν.Παπαχρήστος για το Τριαντάωρο

«Θεωρούμε πως είναι η κερκόπορτα για την μελλοντική αύξηση των διδακτικών ωρών.  Θέλουν να μας κάνουν ουσιαστικά να 
Διαβάστε περισσότερα..
 
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Τετάρτη, 10 Ιανουάριος 2018 09:00

olme-logo

  Εισήγηση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ προς τις Γ.Σ. των ΕΛΜΕ

  Η πολιτική κατάσταση

Οι εκπαιδευτικοί, η πλειοψηφία των εργαζόμενων, αλλά και το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας, υφίστανται επί 7 συνεχή χρόνια τις σοβαρές συνέπειες των εφαρμοζόμενων πολιτικών της σκληρής λιτότητας και των μνημονίων που έχουν υπογράψει διαδοχικά οι ελληνικές κυβερνήσεις.

Οι εξαγγελίες της κυβέρνησης για έξοδο από τα μνημόνια το καλοκαίρι του 2018, το αφήγημα της ανάπτυξης και της ελάφρυνσης του χρέους, δεν βελτιώνουν τη δύσκολη καθημερινότητα των Ελλήνων εργαζομένων. Τα σκληρά μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής που έχουν υπογραφεί για το χρονικό διάστημα μέχρι το 2022, καθώς και τα δεκάδες προαπαιτούμενα για το κλείσιμο της τρίτης αξιολόγησης διαμορφώνουν ένα δυσμενές περιβάλλον για το σύνολο των εργαζομένων.  Τα μέτρα αυτά αγγίζουν μεταξύ άλλων και τον χώρο της εκπαίδευσης και το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα.

            Η κατάσταση είναι κρίσιμη. Η ελληνική κοινωνία βρίσκεται σε ιδιόμορφο σημείο καμπής και ή θα διεκδικήσει να τερματιστούν οι πολιτικές λιτότητας, τα μνημόνια, η μόνιμη επιτροπεία και οι αποτυχημένες νεοφιλελεύθερες συνταγές, ή θα συμβιβαστεί με την ισχύουσα κατάσταση,  δίνοντας χώρο στο μεγάλο κεφάλαιο και τους εκφραστές του να επιβάλουν την κυριαρχία τους.

Οι αγώνες των εργαζομένων επιβάλλεται να ενταθούν, για να αποτελέσουν μοχλό εξελίξεων ώστε να μπει φραγμός στη νεοφιλελεύθερη επέλαση , προκαλώντας ρωγμές στις σκληρές δημοσιονομικές πολιτικές (μειώσεις μισθών και συντάξεων, αύξηση της φορολογίας), ανοίγοντας έτσι άλλους δρόμους. Δρόμους, που θα υλοποιούν δημοκρατικές –  φιλολαϊκές αλλαγές  και θα  πετύχουν  τη ρήξη με την εφαρμοζόμενη πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ,  τερματίζοντας το καθεστώς επιτροπείας και των μνημονίων.

 Η κατάσταση στην εκπαίδευση

Οι εφαρμοζόμενες μνημονιακές πολιτικές στην εκπαίδευση την τελευταία επταετία, την υποβάθμισαν και όξυναν περαιτέρω τα προβλήματα του δημόσιου σχολείου με πιο χαρακτηριστικά:

  • μείωση των δαπανών
  • μηδενικοί διορισμοί εκπαιδευτικών,
  • ραγδαία αύξηση της ελαστικής εργασίας
  • επιδείνωση των συνθηκών εργασίας των εκπαιδευτικών (αύξηση ωραρίου, μηδενικές μεταθέσεις, ελάχιστες αποσπάσεις, συμπλήρωση ωραρίου σε 3-5 σχολεία)
  • μισθολογική καθήλωση μετά από τις μειώσεις κατά 35%
  • δραματική αύξηση των ορίων ηλικίας στα 67 χρόνια και 40 χρόνια εργασίας για πλήρη συνταξιοδότηση
  • αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα
  • κατάργηση των υποστηρικτικών δομών κ.α.

Ταυτόχρονα επιχειρούνται μια σειρά από θεσμικές αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης που στοχεύουν αφενός στην εξοικονόμηση προσωπικού και αφετέρου στην υλοποίηση κατευθύνσεων που επιβάλλουν διεθνείς οργανισμοί (ΟΟΣΑ, ΔΝΤ) και οι πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τέτοιες πολιτικές είναι η αυτονομία της σχολικής μονάδας, η διοικητική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών , οι επιχειρούμενες αλλαγές στο Λύκειο στην κατεύθυνση της μεγαλύτερης πρόσδεσης του Λυκείου με τις πανελλαδικές εξετάσεις και την εισαγωγή στην Γ/θμια εκπαίδευση, η απομείωση του μορφωτικού του χαρακτήρα του Λυκείου, με άμεση επίπτωση τη δημιουργία ημιμαθών και εύκολα χειραγωγούμενων πολιτών.  Είναι επίσης γνωστή η εμμονή του ΟΟΣΑ  για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων με βάση την επίδοση των μαθητών.

Πάγια θέση της ΟΛΜΕ είναι ότι το Λύκειο πρέπει να  διατηρεί την αυτονομία του και τον μορφωτικό του χαρακτήρα και να μην συνδέεται με τις πανελλαδικές εξετάσεις και το σύστημα πρόσβασης στην Γ/θμια εκπαίδευση (βλέπε αναλυτική ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για το Νέο Λύκειο 7/9/17).

Παράλληλα τις επόμενες μέρες προβλέπεται η κατάθεση πολυνομοσχεδίου, στο πλαίσιο της 3ης αξιολόγησης, που μεταξύ  άλλων θα περιέχει διατάξεις,  όπως  την υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών επί 30 ώρες τη βδομάδα στα σχολεία, τα νέα κριτήρια καταργήσεων-συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων, τον περιορισμό κήρυξης απεργίας καθώς και τους  πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας.

Επίσης αναμένονται νομοθετικές πρωτοβουλίες για τη γενική αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων, με την οποία είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι, (αναδρομικότητα, εξίσωση όλων των πρωτευουσών των νομών με 1 μόριο, άνιση μεταχείριση σε σχέση με την Α/θμια, υποβιβασμός σχολικών μονάδων σε κατώτερη κατηγορία με επακόλουθο την κατάργηση τμημάτων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ),  καθώς και τις ενοποιήσεις ειδικοτήτων και την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης.

 Ειδικότερα:

 Για την υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών στα σχολεία

Ο Υπουργός σε πρόσφατες δηλώσεις είπε ότι δεσμεύτηκε να επιβάλει την υποχρεωτική 30ωρη παραμονή των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες. Τόνισε μάλιστα ότι η σχετική δέσμευση είναι σύμφωνη με τα προβλεπόμενα στο νόμο 1566/85. Είναι όμως γεγονός ότι ο νόμος 1566/85 προβλέπει την παραμονή των εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα πέραν του διδακτικού ωραρίου, προκειμένου ο εκπαιδευτικός να επιτελέσει συγκεκριμένα εξωδιδακτικά καθήκοντα που του έχουν ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου (Διευθυντής,  Σύλλογος Διδασκόντων). Σε καμία διάταξη του ανωτέρω Νόμου δεν προβλέπεται η παραμονή του εκπαιδευτικού στο σχολείο του, εφόσον δεν έχει κάποια εργασιακή υποχρέωση να επιτελέσει.

Επιπροσθέτως προκαλεί εντύπωση η άρνησή του να ασχοληθεί σοβαρά με εργασιακά ζητήματα των εκπαιδευτικών, τα οποία έχουν θιγεί στο παρελθόν, συνεπεία της εφαρμογής των μνημονιακών πολιτικών. Υπενθυμίζουμε ότι με το 1ομνημονιακό μισθολόγιο (2011) καταργήθηκε το επίδομα Εξωδιδακτικής Απασχόλησης, που αφορούσε την απογευματινή εργασία των εκπαιδευτικών για την προετοιμασία του μαθήματος της επόμενης ημέρας. Επίσης, υπενθυμίζουμε τις άθλιες συνθήκες κάτω από τις οποίες καλούμαστε να εργαστούμε στα δημόσια σχολεία. Η ανυπαρξία ειδικών χώρων για να μπορέσει ο εκπαιδευτικός να εργαστεί ,προκειμένου να προετοιμάσει το μάθημά του και να διορθώσει τις εργασίες των μαθητών,  είναι γνωστή σε όσους έχουν επισκεφτεί ένα δημόσιο σχολείο.

Είναι λοιπόν προφανές ότι η συγκεκριμένη προσπάθεια δεν αποβλέπει στη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά αποτελεί τιμωρητικό μέτρο σε βάρος των εκπαιδευτικών με τελική στόχευση την αύξηση του διδακτικού μας ωραρίου.

 Καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων

Η δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχει υποφέρει στο παρελθόν από την πολιτική των συγχωνεύσεων, η οποία υπηρέτησε δημοσιονομικούς και μόνο στόχους, υποβαθμίζοντας την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Στο πρόσφατο παρελθόν 2000 περίπου σχολικές μονάδες της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης συγχωνεύτηκαν ή καταργήθηκαν, προς δόξαν των μνημονιακών πολιτικών που εφάρμοσαν και εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις. Με τις πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού ανοίγει ο δρόμος για την κατάργηση ή τη συγχώνευση άλλων 300 σχολικών μονάδων.

Δηλώνουμε ότι θα αντισταθούμε αποφασιστικά σε κάθε προσπάθεια συρρίκνωσης και υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης. Η πολιτική των συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολικών μονάδων δεν θα περάσει. Δηλώνουμε ότι μαζί με τις τοπικές κοινωνίες, τους μαθητές και τους γονείς θα καταργήσουμε αυτή την πολιτική στην πράξη

 Αναμοριοδότηση  δυσμενών συνθηκών σχολικών μονάδων

Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στην πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων. Όπως είναι γνωστό ο αριθμός των μαθητών για να συγκροτηθεί τμήμα στα ΕΠΑ.Λ (τομείς και ειδικότητες) καθώς και στα Γενικά Λύκεια (Ομάδες Προσανατολισμού – Κατευθύνσεις) συναρτάται με τον χαρακτηρισμό του σχολείου καθώς και με τα μόρια που αυτό δίνει στους εκπαιδευτικούς.

Στην πραγματικότητα με την αναμοριοδότηση έχουμε μαζική βαθμολογική υποβάθμιση των σχολικών μονάδων, με συνακόλουθο αποτέλεσμα την αύξηση του απαιτούμενου αριθμού των μαθητών για τη συγκρότηση των ανωτέρω τμημάτων.

Με την πρόταση του ΥΠΠΕΘ για αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων υποβιβάζονται σε κατηγορία περίπου 430 σχολεία, πράγμα που θα έχει ως άμεση συνέπεια να αυξηθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία των τμημάτων των Ομάδων προσανατολισμού, μαθημάτων επιλογής και Κατευθύνσεων στα Γενικά Λύκεια και των  τμημάτων  Γενικής Παιδείας, Τομέων και Ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ.

Συνακόλουθα η νέα μοριοδότηση των σχολικών μονάδων θα επιφέρει νέες καταργήσεις και συγχωνεύσεις τμημάτων..

Πρόκειται δηλαδή για έμμεση προσπάθεια κατάργησης σχολικών τμημάτων, ιδιαίτερα στα μικρά περιφερειακά σχολεία, με αποκλειστική στόχευση την περιστολή του εργασιακού κόστους.

 Στην προσχηματική επιχειρηματολογία του Υπουργείου ότι επιβάλλεται τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εδρεύουν στην ίδια πόλη ή χωριό να έχουν τον ίδιο αριθμό μορίων διαβίωσης, απαντάμε ότι αυτό μπορεί να συμβεί με την άνοδο των μορίων της Πρωτοβάθμιας στο επίπεδο των ισχυόντων για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Άλλωστε το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. ουδέποτε ζήτησε γενική αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων.

Πέραν της συνολικής απόρριψης του σχεδίου αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση επισημαίνουμε τα εξής:

  •  Είναι απαράδεκτο το ισοπεδωτικό πνεύμα με το οποίο αντιμετωπίζονται τα σχολεία που εδρεύουν στις πρωτεύουσες των Περιφερειακών Ενοτήτων (τέως Νομών), χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα ιδιαίτερα κριτήρια της περιοχής. Για παράδειγμα τα σχολεία των πρωτευουσών της Θράκης (Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή και Ξάνθη) καθώς και οι πρωτεύουσες μειονεκτικών περιοχών (π.χ. το Καρπενήσι ή η Φλώρινα) θα έπρεπε να αντιμετωπιστούν με διαφορετικό τρόπο.
  • Θεωρούμε απαράδεκτο να υπάρξει αναδρομικότητα στην αναμοριοδότηση, διότι με αυτή την πρακτική δεν λαμβάνονται υπόψη οι συνθήκες διαβίωσης που επικρατούσαν στην περιοχή που υπηρέτησαν οι συνάδελφοι προ πολλών ετών.
  • Θεωρούμε διακριτική μεταχείριση σε βάρος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας για ύπαρξη μοριοδότησης σχολείων με 14 μόρια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, χωρίς να υπάρχει αντίστοιχη πρόνοια για τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εδρεύουν στο ίδιο χωριό ή στο ίδιο νησί. Ζητάμε να υπάρξει η ίδια μεταχείριση και για την  Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
  • Θεωρούμε σοβαρότατη παράλειψη το γεγονός ότι δεν ελήφθη υπόψη η απόσταση των σχολικών μονάδων από τα σύνορα του Κράτους. Πιστεύουμε ότι σε κάθε περίπτωση πρέπει να πριμοδοτούνται τα ακριτικά σχολεία.
  • Θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός ότι δεν ελήφθησαν καθόλου υπόψη ούτε οι προτάσεις των τοπικών ΕΛΜΕ, αλλά ούτε και οι προτάσεις των οικείων ΠΥΣΔΕ.

 Πλαίσιο αιτημάτων

Διαβάστε περισσότερα..
 
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Παρασκευή, 29 Δεκέμβριος 2017 01:30

 

ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 



 

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 14 Ιανουάριος 2018 10:05
Περισσότερα...
 
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Παρασκευή, 08 Σεπτέμβριος 2017 09:00

olme-logoΜήνυμα του προέδρου της ΟΛΜΕ Νίκου

Παπαχρήστου για την έναρξη

της νέας σχολικής χρονιάς

Συνάδελφοι, τα σχολεία ανοίγουν και ένα ακόμα σχολικό έτος ξεκινά με τις χειρότερες δυνατές συνθήκες. Για άλλη μία φορά κανένας νέος συνάδελφος δε θα περάσει το κατώφλι του σχολείου ως μόνιμος εκπαιδευτικός, αφού η πολιτική των μηδενικών διορισμών καλά κρατεί. Συνακόλουθα, οι ελάχιστες μεταθέσεις και οι μειωμένες αποσπάσεις εγκλωβίζουν, για ακόμα μία χρονιά, μεγάλο αριθμό συναδέλφων, μακριά από τις οικογένειές τους. Οι συνάδελφοι αναπληρωτές, και πάλι, καλούνται να καλύψουν τα μεγάλα κενά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με μισθούς πείνας. 
Η χρηματοδότηση των σχολείων παραμένει σε απαράδεκτα χαμηλά επίπεδα, μειωμένη κατά 40% σε σχέση με την προ μνημονίου περίοδο. Ο εξοπλισμός των σχολείων απαξιώνεται βαθμιαία και δεν αναβαθμίζεται. Το πρόγραμμα για την κατασκευή νέων σχολικών κτιρίων καρκινοβατεί. Οι μαθητές, ιδιαίτερα των περιοχών που έχουν πληγεί σοβαρά από την κρίση, μεταφέρουν τα προβλήματά τους στο σχολείο και η διδασκαλία γίνεται ακόμα πιο πολύπλοκη υπόθεση. Τα σχολεία θα λειτουργήσουν και πάλι χάρη στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών. 
Ιδιαίτερα στρέφω τη σκέψη μου προς τους συναδέλφους που παραμένουν εγκλωβισμένοι μακριά από τον τόπο συμφερόντων τους, λόγω της απαράδεκτης πολιτικής του Υπουργού Παιδείας στο ζήτημα των μεταθέσεων και των αποσπάσεων. Η Ομοσπονδία το προηγούμενο διάστημα πάλεψε, για να αυξηθεί ο αριθμός των αποσπάσεων. Πιστεύω ότι χωρίς τις ενέργειες και τις πιέσεις της ΟΛΜΕ και των αιρετών του ΚΥΣΔΕ ο αριθμός των αποσπασθέντων θα ήταν ακόμα μικρότερος. Για την ΟΛΜΕ το ζήτημα των αποσπάσεων δεν έχει λήξει και θα τεθεί μαζί με όλα τα φλέγοντα ζητήματα, που απασχολούν τον κλάδο, στη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας στις 14 Σεπτεμβρίου. 
Γνωρίζοντας πολύ καλά τις δυσκολίες που έχουμε να αντιμετωπίσουμε, εύχομαι σε όλους τους συναδέλφους καλή δύναμη και καλή σχολική χρονιά.

ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ 


ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

 


 

 
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Πέμπτη, 07 Σεπτέμβριος 2017 10:00

olme-logoΠρώτες εκτιμήσεις της ΟΛΜΕ για τις

εξαγγελίες για το Λύκειο και το σύστημα

πρόσβασης   

 

Αθήνα, 07/9/2017

 .  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, στη συνεδρίασή του, στις 4-9-17, ασχολήθηκε με τις εξαγγελίες του Υπουργού Παιδείας για το Λύκειο και στο σύστημα πρόσβασης στην Γ/θμια Εκπ/ση και κατέληξε καταρχάς στα εξής:

  •  Διαχρονική θέση της ΟΛΜΕ είναι η εξασφάλιση της αυτονομίας και του μορφωτικού χαρακτήρα του Λυκείου και η μη σύνδεσή του με τις πανελλαδικές εξετάσεις και το σύστημα πρόσβασης στην Γ/θμια εκπαίδευση.
  • Το κύριο βάρος των όποιων αλλαγών πρέπει να δοθεί στο περιεχόμενο του Λυκείου, δηλαδή στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, στη μείωση και τον εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης, τον εκσυγχρονισμό των μεθόδων διδασκαλίας-εξέτασης και την αναβάθμιση της γενικής παιδείας.
  • Είμαστε αντίθετοι στη συρρίκνωση της γενικής εκπαίδευσης στο Λύκειο, στη δραματική μείωση των γνωστικών αντικειμένων, στην πλήρη μετατροπή του σε προθάλαμο για την Ανώτατη εκπαίδευση και στην αποδόμηση του μορφωτικού του χαρακτήρα.
  • Διαφωνούμε πλήρως με το διπλασιασμό των Πανελλαδικών εξετάσεων με την εισαγωγή νέων εξετάσεων στη μέση της σχολικής χρονιάς (εξετάσεις Ιανουαρίου)! Μια τέτοια εξέλιξη υπονομεύει το εκπαιδευτικό έργο, την ομαλή διαδικασία της διδασκαλίας και αναστατώνει ψυχολογικά τους μαθητές.
  • Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στην όποια «φροντιστηριοποίηση» της Γ΄ Λυκείου με την εισαγωγή 6ωρης διδασκαλίας σε ορισμένα γνωστικά αντικείμενα και με το συνακόλουθο εξοστρακισμό πολλών άλλων βασικών γνωστικών αντικειμένων.
  • Διαφωνούμε με την προσμέτρηση της βαθμολογίας των δημιουργικών εργασιών, η οποία μάλιστα θα γίνεται από εξωτερικούς αξιολογητές, γεγονός το οποίο θεωρούμε απαράδεκτο.
  • Εκτίμησή μας είναι ότι η παραπέρα εξειδίκευση-εμβάθυνση του γνωστικού επιπέδου κάποιων βασικών επιστημών με ταυτόχρονη περικοπή άλλων βασικών μαθημάτων γενικής παιδείας θα έχει ως συνέπεια:
  • την αύξηση του βαθμού δυσκολίας του Γενικού Λυκείου με αποτέλεσμα τη μείωση του αριθμού των μαθητών
  • τον εξοβελισμό ορισμένων ειδικοτήτων εκπαιδευτικών από το Λύκειο και τη δημιουργία πιθανών ελλείψεων σε άλλες
  • τη μη δυνατότητα διαμόρφωσης προγράμματος λόγω των πολλών διαφορετικών επιλογών μεταξύ των γνωστικών αντικειμένων, ιδιαίτερα σε νησιωτικές και απομακρυσμένες περιοχές με μικρές σχολικές μονάδες, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε νέες καταργήσεις – συγχωνεύσεις σχολείων.
  • Η θετική καταρχάς εξαγγελία για επέκταση της υποχρεωτικότητας της βασικής εκπαίδευσης σε 14 χρόνια προϋποθέτει την αύξηση των δαπανών και τους μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών.
Διαβάστε περισσότερα....
 
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Πέμπτη, 07 Σεπτέμβριος 2017 09:00

olme-logoΚαταγγελία του Δ.Σ. τις Ο.Λ.Μ.Ε.

για τις Αποσπάσεις

Αθήνα, 06/9/2017

  Καταγγελία του ΔΣ της ΟΛΜΕ για τις αποσπάσεις

 Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την απαράδεκτη πρακτική του Υπουργείου Παιδείας στο ζήτημα των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης.

Ο κ. Υπουργός, αδιαφορώντας για τους υφισταμένους του εκπαιδευτικούς προχώρησε στη ριζική περικοπή των αποσπάσεων εκπαιδευτικών. Μετά τους μηδενικούς διορισμούς, τις ελάχιστες μεταθέσεις, έρχεται και η περιστολή αυτή των αποσπάσεων για να δώσουν τη χαριστική βολή στους νεότερους συναδέλφους, που για άλλη μία φορά, θα μείνουν εγκλωβισμένοι μακριά από τον τόπο συμφερόντων τους και τις οικογένειές τους.

            Ο Υπουργός Παιδείας:

  • Δεν έλαβε υπόψη εκατοντάδες κενά εκπαιδευτικών στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση, ακόμα και το μειωμένο αριθμό που αναγνώρισε το ΥΠΠΕΘ σε σχέση με εκείνα που ανακοίνωσαν τα ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ, όπως επίσης δεν έλαβε υπόψη του τα κενά που προέκυψαν κατά τις πρόσφατες συνεδριάσεις των υπηρεσιακών συμβουλίων αρχές Σεπτέμβρη, μη προχωρώντας σε ικανοποίηση αιτήσεων συναδέλφων για απόσπαση σε Γ φάση, πριν από την πρόσληψη αναπληρωτών, όπως είναι η κανονική σειρά.
  • Αρνήθηκε να ικανοποιήσει τις αποσπάσεις σε συναδέλφους με σοβαρότατα προβλήματα υγείας και σοβαρούς κοινωνικούς λόγους.
  • Απέρριψε το αίτημα της ΟΛΜΕ για πραγματοποίηση αποσπάσεων στις ειδικότητες που οι εκπαιδευτικοί ήταν πλεονάζοντες τόσο στον περιοχή τοποθέτησής τους, όσο και στην περιοχή αιτήσεώς τους. Η απόφασή του αυτή είναι παράλογη και εξοργιστική, δεδομένου ότι οι συνάδελφοι αυτοί παραμένουν ούτως ή άλλως υπεράριθμοι.
  • Ακύρωσε στην πράξη τη δυνατότητα σε εκλεγμένα μέλη στα ΔΣ των ΕΛΜΕ της χώρας, να εργαστούν και να εκπροσωπήσουν τους συναδέλφους στις περιοχές που έχουν εκλεγεί.

Είναι λοιπόν προφανές ότι το συνδικαλιστικό κίνημα στην εκπαίδευση βρίσκεται αντιμέτωπο με την εφαρμογή αντεργατικών πολιτικών που στόχο έχουν την περιστολή του εργασιακού κόστους αδιαφορώντας για το ανθρώπινο δυναμικό.

Πρέπει να σημειώσουμε ότι στην πρόσφατη παράσταση-διαμαρτυρία της ΟΛΜΕ μαζί με συνδικαλιστικά στελέχη από την επαρχία στις 31/8/17 για το θέμα των αποσπάσεων, και αφού ο κ. Υπουργός, λόγω φόρτου εργασίας, μας παρέπεμψε στην κα. Διευθύντρια του Γραφείου του και σε επιτροπή που ασχολείται με αποσπάσεις, μας ζητήθηκε η συνάντηση να γίνει χωρίς των παρουσία των δύο Αιρετών του κλάδου στο ΚΥΣΔΕ και με τη συμμετοχή μόνο 5 μελών του ΔΣ της ΟΛΜΕ, γεγονός το οποίο θεωρούμε απαράδεκτο.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ απαιτεί άμεση πραγματοποίηση Γ φάσης αποσπάσεων για όλα τα σημερινά λειτουργικά κενά που θα αφορά:

  • Τους εκπαιδευτικούς που έχουν ειδικά προβλήματα υγείας και σοβαρούς κοινωνικούς λόγους.
  • Όσους ζητάνε απόσπαση σε υπάρχονται λειτουργικά κενά που δεν καλύφθηκαν μετά και την πρώτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών.
  • Τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι ζητούν να αποσπαστούν σε περιοχή που η ειδικότητά τους είναι υπεράριθμη, δεδομένου ότι και στις δύο περιπτώσεις οι εκπαιδευτικοί αυτοί παραμένουν υπεράριθμοι.
  • Τα εκλεγμένα μέλη ΔΣ ΕΛΜΕ καθ’ υπέρβαση και χωρίς να επηρεάζουν το συνολικό αριθμό αποσπάσεων

 Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι η ΟΛΜΕ δεν θα ανεχτεί την επίθεση που εξαπολύει ο Υπουργός Παιδείας σε βάρος των εργασιακών δικαιωμάτων μας.

Ο κλάδος θα απαντήσει σύντομα και δυναμικά.


 

 
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Πέμπτη, 07 Σεπτέμβριος 2017 08:00

olme-logoΔήλωση του Νίκου Παπαχρήστου

Προέδρου της ΟΛΜΕ για τα κενά

εκπαιδευτικών στην Β/θμια Εκπαίδευση

Αθήνα, 06/9/2017

Μετά τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών τα κενά στη Β/θμια Εκπ/ση υπολογίζονται σε 1.000 με 1.500. Ο ακριβής αριθμός δεν είναι γνωστός γιατί δεν έχουν ακόμη σταθεροποιηθεί τα τμήματα, οι τομείς και οι ειδικότητες στα ΕΠΑΛ. Το Υπουργείο Παιδείας, με αλχημικές μεθοδεύσεις, επιχειρεί να μειώσει τον αριθμό αυτό για να περιορίσει τα κενά σε εκπαιδευτικούς.

Στα Γυμνάσια γίνονται απαράδεκτες συγχωνεύσεις τμημάτων στις ξένες γλώσσες και εκατοντάδες μαθητές υποχρεώνονται να διδαχθούν διαφορετική δεύτερη ξένη γλώσσα από αυτή που διδάχθηκαν στο Δημοτικό.
Δεν έχουν γίνει σκοπίμως οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ της χώρας και οι συνάδελφοι αυτοί, οι οποίοι θα αποσπαστούν στο τέλος Σεπτέμβρη, πλασματικά παρουσιάζονται ότι έχουν αναλάβει ωρολόγιο πρόγραμμα.
Επίσης, δεν έχουν μεταταγεί από τη Β/θμια στην Γ/θμια Εκπ/ση 400 εκπαιδευτικοί οι οποίοι πρόκειται να μεταταγούν ως ΕΔΙΠ στα τέλη Σεπτεμβρίου. Και αυτοί οι εκπαιδευτικοί πλασματικά παρουσιάζονται να υπηρετούν στη Β/θμια Εκπ/ση και να έχουν αναλάβει ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων, ενώ η διαδικασία μετάταξής τους έχει ολοκληρωθεί και αναμένεται η τυπική επικύρωση, που θα γίνει στο τέλος Σεπτέμβρη.
Είναι προφανές ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με διάφορα τερτίπια επιχειρεί να μειώσει τα κενά.

 


 

 
Nεο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ & Αλλαγές στο Λύκειο
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   

Πηγή: www.esos.gr 


 

Το υπουργείο Παιδείας, θα καταθέσει σύντομα σε διαβούλευση  το Σχέδιο Νόμου για τις αλλαγές στο Λύκειο  και του νέου συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με βάση την πρόταση του ΙΕΠ.

Ειδικότερα τα βασικά σημεία του Σχεδίου Νόμου έχουν ως  εξής:

1. Σταδιακή επέκταση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης

Επί δεκαετίες η υποχρεωτική εκπαίδευση έχει καθηλωθεί με όριο το 15ο έτος. Επεκτείνουμε την υποχρεωτική εκπαίδευση έως το 18ο έτος για τη γενιά που ξεκινά το σχολικό έτος 2017-8 την Α΄ Λυκείου.

2. Εγκαθίδρυση «πολυκλαδικότητας», δυνάμει ενιαία αντιμετώπιση του Λυκείου

Προς το παρόν διατηρούνται οι διακριτές δομές ΓΕΛ και ΕΠΑΛ αλλά καθιερώνεται η μεταξύ τους επικοινωνία, δηλαδή ο «αλληλο-δανεισμός» μαθημάτων (δια ζώσης στην περίπτωση που τα δύο σχολεία συστεγάζονται, διαφορετικά εξ αποστάσεως, μέσω ειδικής πλατφόρμας).

3. Τάξεις γενικής παιδείας οι Α΄ και Β΄ λυκείου, τάξη προπαρασκευής η Γ΄ λυκείου.

Η Α΄ τάξη του ΓΕΛ και του ΕΠΑΛ, αποτελεί συνέχεια του γυμνασίου, δηλαδή σχεδόν όλα τα μαθήματα είναι υποχρεωτικά για όλους/ες.

Η Β΄ τάξη είναι μια μεταβατική τάξη, προβλέπονται περισσότερα μαθήματα επιλογής, ώστε οι μαθητές/τριες να δοκιμάσουν τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους (στο ΓΕΛ με τη μορφή επιλογών εμβάθυνσης, στο ΕΠΑΛ με τη μορφή μαθημάτων τομέα).

Στη Γ΄ τάξη, που είναι τάξη προπαρασκευαστική είτε για τα ΑΕΙ είτε για την επαγγελματική ζωή μετά το λύκειο, δίνεται έμφαση στα ενδιαφέροντα των μαθητριών και μαθητών, που διαμορφώνουν το προσωπικό τους ωρολόγιο πρόγραμμα, με λίγες διδακτικές ώρες αφιερωμένες στα κοινά για όλους μαθήματα.

4. Β΄ και Γ΄ ΓΕΛ: Λιγότερα μαθήματα, πολλές ώρες το καθένα

Επιδιώκεται αύξηση των ωρών ανά μάθημα και μείωση των μαθημάτων. Στη Β΄ ΓΕΛ τα περισσότερα μαθήματα θα είναι 4/ωρα και στη Γ΄ ΓΕΛ είναι 6/ωρα.

Με αυτό το σύστημα επιτυγχάνονται τα εξής:

α) τα «ειδικά» μαθήματα (σχέδιο, μουσική, ξένες γλώσσες) διδάσκονται στο σχολείο, δεν επαφίενται σε εξωσχολική προετοιμασία,

β) όλα τα εξάωρα μαθήματα που παρακολουθούν οι μαθητές/τριες είναι μαθήματα που μετράνε στον βαθμό πρόσβασης στα ΑΕΙ, (άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο), οπότε θεραπεύεται η παθογένεια της αδιαφορίας που παρατηρείται σήμερα στα μαθήματα που δεν παίζουν ρόλο στην εισαγωγή,

γ) επειδή αφιερώνονται 6 ώρες στα 4 μαθήματα που σχετίζονται με την πρόσβαση, μειώνεται η ανάγκη εξωσχολικής υποστήριξης.

Αν κάποιος μαθητής/τρια δεν προτίθεται να συνεχίσει σπουδές στην τριτοβάθμια, επιλέγει μαθήματα που δίνουν εφόδια για την επαγγελματική ζωή του/της (ξένες γλώσσες, πληροφορική, πρακτική λογιστική, κ.ά.).

Στη Β΄ ΓΕΛ

στο ισχύον σύστημα υπάρχουν 18 μαθήματα (16 υποχρεωτικά και 2 προσανατολισμού σε 35 ώρες διδασκαλίας)

στο προτεινόμενο 10 συνολικά (7 υποχρεωτικά και 3 επιλογής σε 34 ώρες διδασκαλίας).

Στη Γ΄ ΓΕΛ

στο ισχύον σύστημα υπάρχουν 15 μαθήματα (9 υποχρεωτικά και 5 προσανατολισμού και 1 επιλογής σε 32 ώρες)

στο προτεινόμενο υπάρχουν 7 μαθήματα (3 υποχρεωτικά και 4 επιλογής σε 29 ώρες)

5. Το απολυτήριο βασισμένο κυρίως σε ενδοσχολικές και λιγότερο σε διασχολικές διαδικασίες

Το απολυτήριο της Γ΄ λυκείου προκύπτει:

Α. Σε ένα ποσοστό από τους βαθμούς των δύο τετραμήνων. Οι βαθμοί των τετραμήνων λαμβάνουν υπόψη τη συνολική συμμετοχή στην τάξη, καθώς και από:

- το διαγώνισμα 1ου τετραμήνου το οποίο διεξάγεται σε όλα τα σχολεία συγκεκριμένη μέρα για κάθε μάθημα, με θέματα που καταθέτουν σε ειδική πλατφόρμα τα χαράματα της ίδιας μέρας επιτροπές έμπειρων εκπαιδευτικών από όλες τις περιφέρειες και με αυτόματη διόρθωση των απαντήσεων (ηλεκτρονικό σύστημα),

- μια εκτενή εργασία που πραγματοποιείται για κάθε μάθημα εντός του σχολείου υπό την καθοδήγηση και την επίβλεψη του/της εκπαιδευτικού του μαθήματος, που κατατίθεται σε ειδική πλατφόρμα όπου ελέγχεται για την περίπτωση αντιγραφής και που βαθμολογείται ανώνυμα από αξιολογητές ειδικού μητρώου.

Β. Σε ένα ποσοστό από τους βαθμούς κεντρικά οργανωμένων εξετάσεων στις οποίες τα γραπτά διορθώνονται ανώνυμα.

Το διαγώνισμα τετραμήνου και η εκτενής εργασία, που αξιολογούνται ανώνυμα, μειώνουν τις πιέσεις των γονιών προς τους/τις εκπαιδευτικούς για υψηλούς βαθμούς που δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών τους. Μαζί με τη συμμετοχή στις κεντρικά οργανωμένες εξετάσεις συμβάλλουν στο κύρος του απολυτηρίου και στην αξιοπιστία του. Έτσι, ενώ το Απολυτήριο αποτυπώνει κυρίως ενδοσχολικές διαδικασίες, υπόκειται και σε κάποιες εξωτερικές «αντικειμενικές» διαδικασίες που διασφαλίζουν την εγκυρότητά του.

6. Ο τρόπος εισαγωγής στην τριτοβάθμια

Κεντρικά οργανωμένες εξεταστικές διαδικασίες πραγματοποιούνται δύο φορές τον χρόνο: τέλος Ιανουαρίου (διαγωνίσματα τετραμήνου) και τον Ιούνιο. Τα διαγωνίσματα του Ιανουαρίου θα συμμετέχουν στον βαθμό πρόσβασης με ένα ποσοστό μόνο αν βελτιώνουν τον βαθμό του Ιουνίου, αλλιώς δεν θα μετράνε. Αυτή η ευκαιρία για βελτίωση είναι ένα πολύ σημαντικό «μπόνους» για τους μαθητές και ταυτόχρονα «αποδραματοποιεί» τις τελικές εξετάσεις.

Ο βαθμός πρόσβασης προκύπτει από κεντρικά οργανωμένες εξετάσεις και από τον βαθμό του απολυτηρίου.

Την πρώτη χρονιά εφαρμογής η συμμετοχή του απολυτηρίου στον βαθμό πρόσβασης θα είναι περιορισμένη (μέγιστο 20%) και σταδιακά θα αυξάνεται, καθώς θα εμπεδώνεται η εμπιστοσύνη στην ενδοσχολική αξιολόγηση.

Με το νέο σύστημα, που δεν περιορίζεται στην επίδοση σε τρίωρες πανελλαδικές εξετάσεις αλλά συμπεριλαμβάνει και την αξιολόγηση της επίδοσης των υποψηφίων κατά τη διάρκεια της φοίτησης στη Γ΄ τάξη Λυκείου, η είσοδος στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσδένεται ισχυρότερα στην εντός του σχολείου εκπαιδευτική πράξη.

Οι κεντρικά οργανωμένες εξετάσεις του Ιουνίου αφορούν τρία μαθήματα. Πλην της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας, που είναι μάθημα κοινό για όλους, τα υπόλοιπα δυο είναι μαθήματα εμβάθυνσης που επιλέγει κάθε μαθητής/τρια. Εφόσον επιδιώκει την εισαγωγή του/της στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, επιλέγει ζεύγος μαθημάτων που δίνει πρόσβαση σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο.

Ως 3ο μάθημα εμβάθυνσης

•    είτε επιλέγει μάθημα που συνδυάζεται με κάποιο μάθημα του αρχικού ζεύγους δημιουργώντας νέο ζεύγος, που δίνει πρόσβαση και σε άλλο επιστημονικό πεδίο,

•    είτε επιλέγει μάθημα που προαπαιτείται για συγκεκριμένα τμήματα (σε συνδυασμό με το ζεύγος που επέλεξε), δηλ. σχέδιο, ξένες γλώσσες, μουσική,

•    είτε απλώς επιλέγει ένα μάθημα που τον ενδιαφέρει.

7. Αλλαγές περιεχομένου, μεθόδων διδασκαλίας και αξιολόγησης

Οι αλλαγές στη δομή θα συνοδευτούν με περαιτέρω αλλαγές στο περιεχόμενο των μαθημάτων (διεπιστημονική προσέγγιση, συσχέτιση με την πραγματικότητα…) και στις πρακτικές διδασκαλίας και αξιολόγησης. Παράλληλα, θα μεταβληθεί και ο τρόπος αξιολόγησης, ώστε να μην αξιολογείται η ικανότητα απομνημόνευσης αλλά η ικανότητα αναπλαισίωσης της γνώσης σε νέο, άγνωστο περιβάλλον.

Σε αυτή την κατεύθυνση σχεδιάζεται συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

8. Στόχος ο δημοκρατικός, ενεργός, σκεπτόμενος, δημιουργικός πολίτης: Δημιουργικές δραστηριότητες και μαθητικές κοινότητες

Παρά τον προπαρασκευαστικό χαρακτήρα της Γ΄ λυκείου η τάξη αυτή υπηρετεί και τους γενικότερους στόχους της εκπαίδευσης. Αυτό επιτυγχάνεται και με την ανανέωση του θεσμού των μαθητικών κοινοτήτων που εμπεδώνουν τις αρχές της δημοκρατίας και με την εισαγωγή του δίωρου των συλλογικών Δημιουργικών Δραστηριοτήτων (δράσεις αλληλεγγύης, οικολογικές, καλλιτεχνικές…) στον σχεδιασμό των οποίων θα παίζουν σημαντικό ρόλο οι μαθητικές κοινότητες.

 


 

 

 
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   

 


 

Αρχική

Bασικά σημεία άρθρου του Προέδρου της Ν.Δ. κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στην εφημερίδα "Καθημερινή της Κυριακής".

 «Παραμένω αθεράπευτα αισιόδοξος για τις προοπτικές της πατρίδας μας. Πιστεύω στους Έλληνες και στις δυνατότητές μας. Ήρθε η ώρα να ανοίξουμε το βήμα και να γράψουμε εμείς τη δική μας ιστορία. Είναι σίγουρα πολύ πιο δημιουργικό από το να συζητάμε για τις ιστορίες άλλων», τονίζει, σε άρθρο του στην εφημερίδα «Καθημερινή της Κυριακής», ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.


«Έχω», υπογραμμίζει ο κ. Μητσοτάκης, «την τιμή και την ευθύνη να ηγούμαι μιας μεγάλης παράταξης που έκανε πράξη την εθνική συμφιλίωση κι άφησε πίσω το οδυνηρό παρελθόν. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής νομιμοποίησε το Κομμουνιστικό Κόμμα. Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης συγκυβέρνησε με την Αριστερά όταν οι περιστάσεις το επέβαλαν. Ο Παύλος Μπακογιάννης πλήρωσε με τη ζωή του το πάθος του να χτίζει γέφυρες εκεί που άλλοι ύψωναν τείχη. Το να αμφισβητούν κάποιοι τη σπουδαία δημοκρατική παρακαταθήκη της Νέα Δημοκρατίας είναι πολιτικά ανιστόρητο. Να το επιχειρούν, μιλώντας για δήθεν ακροδεξιές παρεκκλίσεις, αυτοί που συγκυβερνούν με τον Πάνο Καμμένο είναι απλά γελοίο».

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θέτει την ατζέντα των πραγματικών προβλημάτων για το σήμερα και το αύριο της Ελλάδας. Μια ατζέντα που αφορά όλους τους Έλληνες.«Προσωπικά», γράφει ο κ. Μητσοτάκης, «θεωρώ ότι δεν υπάρχει υψηλότερη αξία από την ελευθερία. Για αυτό κάθε μορφή ολοκληρωτισμού που περιορίζει ελευθερίες και ασκεί μαζική βία είναι αποκρουστική».  

«Η χώρα», συνεχίζει ο κ. Μητσοτάκης, «ζητά επανεκκίνηση.Πίσω από την σκοτεινή κουρτίνα της πιο βαθιάς κρίσης, πολλοί, πάρα πολλοί συμπολίτες μας αγωνίζονται, δημιουργούν. Έχουν κάνει και συνεχίζουν να κάνουν τις δικές τους προσωπικές υπερβάσεις. Ήρθε η ώρα κι εμείς οι πολιτικοί να κάνουμε τις δικές μας. Να απαντήσουμε με σαφήνεια στα πραγματικά και άμεσα ερωτήματα των πολιτών. Πως θα έρθουν οι νέες δουλειές; Πως θα μειωθεί η φορολογική επιβάρυνση; Πως δεν θα τρέχω από υπηρεσία σε υπηρεσία για κάνω τη δουλειά μου; Πως θα αποκτήσει το πτυχίο μου αξία; Πως πάω σε ένα δημόσιο νοσοκομείο και θα ξέρω ότι θα με φροντίσουν; Πως θα νιώσω ασφαλής στη γειτονιά μου». 

Επισημαίνει, δε, ότι «εκτός από αυτά τα θέματα που επείγουν, υπάρχουν και κρίσιμα μακροπρόθεσμα ζητήματα τα οποία πρέπει να αντιμετωπίσουμε τώρα. Πώς θα παίξουμε το ρόλο που μας αξίζει σε μια Ευρώπη που αλλάζει; Πώς θα αντιμετωπίσουμε τις δραματικές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής; Και βέβαια τί μέλλον έχει η Ελλάδα όταν αντιμετωπίζει ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα υπογεννητικότητας».  

«Για αυτά πρέπει να μιλήσουμε», προσθέτει ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, «και ανάλογα με τις απαντήσεις που δίνουμε φαίνεται ποιος έχει προοδευτικές θέσεις και κοιτάζει μπροστά χωρίς προκαταλήψεις και ποιος όχι.  Εμείς σε αυτά τα ερωτήματα - και σε πολλά άλλα - απαντούμε με θέσεις και όχι με κραυγές. Με ουσία και όχι με τεχνάσματα».

kyriakos27082017

 

Oλόκληρη η συνέντευξη του   κ. Κυριάκου Μητσοτάκη

στην "Καθημερινή της Κυριακής".




 

 

 
Κυριακή, 27 Αύγουστος 2017 23:06

Σχετικά με τη Β φάση Αποσπάσεων ΠΥΣΔΕ (του Δ.Πεππέ, αιρετού στο ΚΥΣΔΕ)

Αθήνα 25 Αυγούστου 2017
 
 

Η ολοκλήρωση των συνεδριάσεων του ΚΥΣΔΕ για τη Β φάση των αποσπάσεων διαψεύδει τελικά τις ελπίδες εκατοντάδων εκπαιδευτικών να εργαστούν στον τόπο μόνιμης διαμονής των.

Οι κοινωνικές και αντιεκπαιδευτικές συνέπειες που επιφέρει η  διεκπεραίωση των διαδικασιών για τις αποσπάσεις  με τρόπο πρόχειρο, εσπευσμένο και εντέλει αναποτελεσματικό φαίνεται να αφήνουν αδιάφορη την ηγεσία του υπουργείου. H επιλογή  των ασφυκτικών χρονοδιαγραμμάτων ως τακτική διαχείρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού έχει  αποκλειστικά επικοινωνιακό στόχο. Δηλαδή να εμφανίσει την ολοκλήρωση των διαδικασιών των αποσπάσεων και προσλήψεων αναπληρωτών ως απόδειξη για την  ομαλή έναρξη του νέου σχολικού έτους.

Το γεγονός αυτό έχει ως συνέπεια να μην αποτυπώνονται με ακρίβεια  οι υπάρχουσες λειτουργικές ανάγκες. Επιπλέον δεν υπάρχει πρόβλεψη για εκατοντάδες κενά που θα προκύψουν άμεσα από τις κρίσεις των υποδιευθυντών και τις μετατάξεις περίπου 400 ΕΔΙΠ.

Αγνοήθηκε επίσης το γεγονός ότι  οι αποσπάσεις ΠΥΣΔΕ πραγματοποιούνται κάθε χρόνο τόσο για την κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών όσο και για σοβαρούς λόγους, οικογενειακούς και υγείας. Έτσι δεν ελήφθει καμία ιδιαίτερη μέριμνα για συνάδελφους με σοβαρότατα προβλήματα οικογενειακά ή υγείας (αναπηρίες των ιδίων ή άμεσων συγγενών, γονείς  τριτέκνων οικογενειών κα). Αρκετοί από τους συναδέλφους αυτούς θα αναγκασθούν να πάρουν άδειες άνευ αποδοχών και οι υπόλοιποι θα υποβληθούν σε ανείπωτες ταλαιπωρίες.

Τέλος εξοργίζει το γεγονός, της μη χρήσης 1.312 λειτουργικών κενών της Α/θμιας εκπαίδευσηςπου έμειναν αδιάθετα από τις αποσπάσεις σε αυτήν. Πρόκειται για το σύνολο των κενών  Καθηγητικών ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας  εκπαίδευσης που υφίστανται στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας και Αττικής.

Είναι πραγματικά δύσκολο να αντιληφθεί κανείς τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή την αυθαίρετη και αναιτιολόγητη  ενέργεια. Έτσι αποκλείστηκε η δυνατότητα από εκατοντάδες συναδέλφους των ειδικοτήτων αυτών, να εργαστούν κοντά στις οικογένειές των.  Επιπλέον και εφόσον τα κενά αυτά καλυφθούν με αποσπάσεις εντός των Περιφερειών, εγείρονται σοβαρά ζητήματα ισοτιμίας και καταστρατήγησης δικαιωμάτων όσων αγωνίζονται να επιστρέψουν στις οικίες τους μέσω των μορίων συνθηκών διαβίωσης. Ελπίζω και εύχομαι η συγκεκριμένη μεθόδευση να μην αποτελεί πρόβα τζενεράλε για τον περιορισμό των αποσπάσεων- μεταθέσεων από Εθνικό σε Περιφερειακό επίπεδο.

Διαβάστε περισσότερα....
 

ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

 




 
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 18ο  ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

Έξι σύνεδροι ήταν το αποτέλεσμα της εκλογικής διαδικασίας για την ανάδειξη αντιπροσώπων για το 18ο συνέδριο της ΟΛΜΕ με τον αριθμό ψηφισάντων μόλις να ξεπερνά τους 600, όπως και προ διετίας στις αντίστοιχες εκλογές της 14ης Μαίου 2015. Οι έξι σύνεδροι κατανεμήθηκαν στις παρατάξεις ως εξής:

 

Παράταξη Αριθμός Συνέδρων
    ΔΑΚΕ      2
    ΑΑΚ      2
    ΚΕΕ      1
    ΠΑΜΕ      1
   

 

Σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκλογές του 2015 οι παρατάξεις ΔΑΚΕ (πρόσκειται στην Ν.Δ.) και ΑΑΚ(πρόσκειται στον Σύριζα) διατήρησαν τις δυο έδρες τους όπως ακριβώς και το 2015, ενώ η παράταξη Κίνηση Ελευθέρων (ακομμάτιστη) έχασε μια έδρα, η οποία μετακινήθηκε στο ΠΑΜΕ(πρόσκειται στο ΚΚΕ) το οποίο δεν είχε σύνεδρο στο για το προηγούμενο 17ο συνέδριο της ΟΛΜΕ.

 Σε αριθμό ψήφων την πρωτιά είχε η ΔΑΚΕ (201 ψήφοι), ενώ ακολούθησαν ΑΑΚ (136 ψήφοι), ΚΕΕ (134 ψήφοι), ΠΑΜΕ (100 ψήφοι), Παρεμβάσεις (19 ψήφοι).  

Η σημασία των εκλογών αυτών αποτυπώνεται στα συγκεντρωτικά αποτελέσματα της κατανομής συνέδρων σε όλη την επικράτεια: ο συνολικός αριθμός συνέδρων ανά παράταξη σε όλη την επικράτεια θα καθορίσει την σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΜΕ (Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης).


 

Σύγκριση αποτελεσμάτων με βάση των αριθμό συνέδρων την τελευταία διετία


 

Αποτελέσματα για 18ο συνέδριο ΟΛΜΕ 2017 Αποτελέσματα για 17ο συνέδριο ΟΛΜΕ 2015
Παράταξη Αριθμός Συνέδρων Παράταξη  Αριθμός Συνέδρων
ΔΑΚΕ 2 ΚΕΕ 2
ΑΑΚ 2 ΑΑΚ 2
ΚΕΕ 1 ΔΑΚΕ 2
ΠΑΜΕ 1 ΠΑΜΕ 0

 

 

 
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Δευτέρα, 08 Μάιος 2017 15:00

ΔΑΚΕ ΔΕ: ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

 




 
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Κυριακή, 26 Μάρτιος 2017 01:30

 


 

Υπουργική απόφαση : Συγκροτήθηκε το Πειθαρχικό Συμβούλιο της Διευθύνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας

 


 

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 26 Μάρτιος 2017 21:11
Διαβάστε περισσότερα εδώ...
 

 

Χρόνια Πολλά σε όλους τους Έλληνες ! 

Χρόνια Πολλά στην Ελλάδα !

Ζήτω η 25η Μαρτίου ! 

 

mygreekflag

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 51